Te koop VFR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds niet verkocht, je hebt toch een bod staan van 2200 euries...
of was dit een spookbieding :?

Het is dat ik geen motor nodig heb, anders had ik het wel geweten..Leuke fiets voor een hele nette prijs..

Succes met de verkoop
 
Nog steeds niet verkocht, je hebt toch een bod staan van 2200 euries...
of was dit een spookbieding :?

Het is dat ik geen motor nodig heb, anders had ik het wel geweten..Leuke fiets voor een hele nette prijs..

Succes met de verkoop
Het zal wel een spookbieding geweest zijn :( :( :( ik hoor er helemaal niets meer van)
Maar we blijven goede hoop hebben. :Y
 
Ruilen tegen een FJ1200 van '92?
Nieuwe banden,sportuitlaat(orginele aanwezig),goede accu,ketting/tandwielen prima,filters ed. in juni vervangen,kleppen + carbs gesteld.

:)
 
Ruilen tegen een FJ1200 van '92?
Nieuwe banden,sportuitlaat(orginele aanwezig),goede accu,ketting/tandwielen prima,filters ed. in juni vervangen,kleppen + carbs gesteld.

:)

Euuuuhhh nee dank je, ik heb er al een andere bij en die bevalt uitstekend *O*

Maar toch bedankt voor je aanbod.
 
Euuuuhhh nee dank je, ik heb er al een andere bij en die bevalt uitstekend *O*

Maar toch bedankt voor je aanbod.


Ah jammer.

M'n broer heeft nl een FJ als beginners fiets maar vind hem toch te zwaar,hij heeft op een VFR proef gereden en vond dit toch wel wat fijner rijden mede door het lagere gewicht.

Maar toch bedankt, en succes met de verkoop.

:)
 
Ah jammer.

M'n broer heeft nl een FJ als beginners fiets maar vind hem toch te zwaar,hij heeft op een VFR proef gereden en vond dit toch wel wat fijner rijden mede door het lagere gewicht.

Maar toch bedankt, en succes met de verkoop.

:)
Lijkt mij idd. een redelijk zware fiets om mee te beginnen.
Hij kan hem natuurlijk proberen te verkopen en alsnog mijn VFR kopen, maar dat zal wel een beetje omslachtig zijn.

Wens je broer maar succes, en laat hem het rustig aan doen he? :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan