Te koop:VFR750f (RC24) Loop of sloop

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Zoo

MF veteraan
8 jan 2003
2.745
0
Etten-Leur
In m'n tuin staat m'n oude VFR te verstoffen in weer en wind.
Ik heb hem rijdend weggezet. Er mankeren wel wat dingen aan:
  • Uitlaat is afgebroken bij de demper
  • Remmen plakken
  • Accu waarschijnlijk nu wel defect
  • Waarschijnlijk is de spanningsregelaar ook aan vervanging toe
  • Schuifschade zoals te zien is op de foto
  • Zadel is zwaar verweerd en uitgedroogd
Het blok heeft ruim 82.000 gelopen, ik weet niet of hij rond is geweest. Wel heeft de teller enige tijd niet gewerkt, vandaar dat het blok meer heeft gelopen dan dat de teller aangeeft. Probleem was het tandwiel in het voorwiel, welke is vervangen.

Ik had hem zelf willen opknappen, maar door omstandigheden is dit er nooit van gekomen en ga ik daar waarschijnlijk ook nooit aan toekomen.

Op te halen voor de kosten van de overschrijving.
Interesse, vragen? Mail me.

full


full
 
Oh my!
Zeker ook interesse hier!

[Edit]
En toch niet..
Had hem graag opgehaald, maar er staat hier al iets te veel oud spul '(
[/Edit]
 
Laatst bewerkt:
Mocht het niks worden met de voorgangers dan wil ik er best om komen voor die prijs, kan er best wat onderdelen van gebruiken :)
 
Snif '( Mijn oude beestje.... Deze is van mij geweest, voordat ik mijn rode VFR uit 1995 kocht. De rode had ik tussen 2004 en 2009 en sinds een kleine 3 maanden heb ik een nieuwe (witte) Kawasaki ER-6N.
Deze mooie witte VFR moet echt nog een tweede kans krijgen, want bij mij reed hij altijd prima. Ik denk niet dat hij meer dan die 82.000 km's heeft gelopen. Voor mij was hij van een oudere man uit Den Haag, die er de laatste jaren bijna niet meer op reed vanwege een ernstige ziekte.

edit: volgens mij heb ik de spanningsregelaar destijds al vervangen!
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.. zou wel een leuk projectje zijn om wat sleutelervaring op te doen natuurlijk.

Heb er eigenlijk geen plaats voor.. dilemma dilemma..
 
Ik sluit me aan bij het rijtje echt geinteresseerden, als dat allemaal niets wordt hoor ik het graag, ik haal hem wel op.
 
Heb een uurtje geleden al gemailt, maar toch ook hier eventjes neerzetten dat ik opzich wel interesse heb.
 
Zo dan, wat een hoop interesse nog in deze motor. Morgenochtend heb ik tijd om de inhoudelijke vragen te beantwoorden.
 
Zo dan, wat een hoop interesse nog in deze motor. Morgenochtend heb ik tijd om de inhoudelijke vragen te beantwoorden.
Dat TWRD nog niet gereageerd heeft,Ooo zie het al,je bent vast te duur ;) _O- :+

(heb ff een linkie in z,n topic gedaan)
iig KICK voor je motor,suc6 met verkoop :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat TWRD nog niet gereageerd heeft,Ooo zie het al,je bent vast te duur ;) _O- :+

(heb ff een linkie in z,n topic gedaan)
iig KICK voor je motor,suc6 met verkoop :Y

thx 4 de tip.

ik mag hem zeker niet gratis hebben?
anders kan ik wel een auto + aanhanger lenen om hem op te halen, denk niet dat ik ermee naar huis kan rijden zo.
 
Laatst bewerkt:
Hoewel het natuurlijk schier-onmogelijk is dat het er van gaat komen gezien mijn voorgangers, alsnog bij deze mijn interessemelding :D Echt een originele eerste VFR in de toffe kleuren nogwel :D
 
Nou, bij deze dan nog wat aanvullingen. Iets wat eigenlijk niet mag ontbreken bij deze klassieker is het bouwjaar: 1986.
Om op wat e-mail vragen in te gaan:
Ik denk dattie wel weer zal starten, in principe liep hij gewoon goed, maar garantie natuurlijk tot de overschrijving ;) Hij staat alweer stil sinds de uitlaat afgebroken is. Dit is toendertijd door de ANWB provisorisch opgelost. (Was trouwens een niet onaardig geluid zo zonder demper over de Moerdijkbrug })) Volgens mij was dat ergens half 2006, dus hij staat nu ongeveer 3 jaar stil.

Ik heb hem indertijd van Lady-M overgekocht en wat betreft de spanningsregelaar: ik kan me inderdaad herinneren dat Lady-M dat toen ook gezegd heeft. Mijn vermoeden dattie weer vervangen moet worden is gebaseerd op het feit dat de motor na een tijdje elektronisch uitvalt, waarbij opvalt dat de spanningsregelaar bloedverziekend heet aanvoelt. Na een sigaretje was er weer genoeg gekoeld, zodat ik weer verder kon.

Naast het reguliere onderhoud in de periode dat ik er op heb gereden is ook nog de waterpomp en het balhoofdlager vervangen.

Naast het feit overigens dat zijn accu hoogstwaarschijnlijk naar z'n grootje is, kan er ook geen testrit mee worden gemaakt omdat hij geschorst is en hij dus niet de weg op mag.

p.s mail ontvangen?

Check
 
Laatst bewerkt:
Jazeker gaat-ie nog weg. Maar hij staat te koop om onder het principe “wie het eerst komt, die het eerst maalt”. Dus daar hou ik aan vast en ga er niet alsnog een veiling van maken ofzo.
Hij is overigens bijna weg. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Nou, hij is vanochtend opgehaald. Het lijkt er op dattie nog een nieuwe kans krijg Ben wel benieuwx hoe-ie er uit ziet alsie is opgeknapt. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan