Te koop yamaha fazer 600

Puil

MF'er
21 okt 2004
224
0
Bocholtz
ik bied mijn yamaha fazer 600 uit 1998 te koop aan. De motor is echt 100% in orde. De reden voor verkoop is dat ik graag een nieuw model fazer wil gaan rijden.

Meer info vinden jullie hier:

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/25583696.html?adcode=79b01edf5a81db1f29fb214c3a840510

full
 
Hey puil,

das toevallig,ik ben ook aan het kijken voor een nieuw type fz6n,wil de hornet van mijn vriendin inruilen.




groeten uit valkenburg en succes met de verkoop. ;)
 
ik heb nog bij jouw in de flat gewerkt! Toen was ik ook met de motor daar. Ik werkte toen voor wonen zuid. Jij was toen je BMW aan het poetsen meen ik! *O*
 
ik weet ne fazer 600 , FZ6-S, van 2004, met 1500km op, is gewoon in nieuwstaat, te koop voor 5600 euro !!! Moest je nog op zoek zijn , laat maar iets weten .
 
En waar kom ik mijn fazer kwijt die ik nu heb?

Hier op het forum
8-) , daar zulde geduld voor moeten hebben he, het seizoen gaat beginnen dus, maar die nieuwe fazer van 2004 gaat ni te lang te koop staan da weet ik nu al ,
spijtig dak nog zelf 2 moto's heb , anders kocht ik hem :P
 
ik zal toch eerst mijn fazer moeten verkopen voordat ik een andere kan kopen ;(

heb helaas geen geldboom naast me staan :X
 
mocht het niks zijn heb ik nog een hele mooie zwarte voor je in de aanbieding die mega lekker rijdt!! *O*
 
De mijne staat nog steeds te koop!! Dus iemand intresse??

Je kunt er ook nog 1 kopen dan heb je er 4!!
 
ik heb nog bij jouw in de flat gewerkt! Toen was ik ook met de motor daar. Ik werkte toen voor wonen zuid. Jij was toen je BMW aan het poetsen meen ik! *O*


Hey Puil.Klopt,maar ben inmiddels verhuisd naar die straat achter wonen zuid.Ga de hornet van mijn vriendin vrijdag inruilen op een r1150r.Ze wilde toch iets zwaarders als een 600.


groeten


Schopje ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan