Te Koop Yamaha Fz6-N Bj.2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

evil6nr

Die hard MF'er
3 mei 2009
802
0
Groningen 050
Hierbij zet ik mijn motor te koop.

Merk: Yamaha
Type: Fz6-N ( 100 PK uitvoering )
Bouwjaar: 2005
Km stand: 9000
Kleur: Metallic rood

Prijs: EUR 6150,-

Intresse: nul zes een zes zes vier drie nul een twee of
( stefan lage streepje samuel8@hotmail.com )

Extra's:
- SBK stuurtje ( originele aanwezig )
- Leovince uitlaat GP style ( db-killers zijn aanwezig en standaard uitlaat ook )
- Rode wheelstriping
- Bar-end mirrors van booster ( originele aanwezig )
- Rvs stuurgewichten ( originele aanwezig )
- Valblokken
- Tail tidy
- voorband goed, achterband tegen vervanging aan

Alle boekjes erbij, 3 sleutels 2 zwarte en 1 rode.
Altijd goed onderhouden en binnen gestaan, niet gereden in de regen.
Ziet er als nieuw uit!

Super lekkere motor om op te rijden, bochten zijn geweldig is gewoon een gooi fiets.
Gewoon een perfecte motor in nieuwstaat!

Reden verkoop: Wil graag zwaarder gaan rijden, denk er over om Kawasaki Z750 te gaan rijden of een Yamaha r6.

Hier wat foto's

760031955_6_simv.jpeg


759932821_6_RW7i.jpeg


759932499_6_P5dR.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er gaaf uit, maar vind de prijs wel wat aan de hoge kant. Wat maakt dat de prijs zo lux is?

Nogmaals. Ik ben beginnend rijden, budget rond 3000 euro, maar ken mezelf een beetje...
Ik heb dit mooitje vaker te koop aangeboden gezien, ook 2005, maar wel ongeveer 1000 euro goedkoper. Wat maakt deze dame zo lux?
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals. Ik ben beginnend rijden, budget rond 3000 euro, maar ken mezelf een beetje...
Ik heb dit mooitje vaker te koop aangeboden gezien, ook 2005, maar wel ongeveer 1000 euro goedkoper. Wat maakt deze dame zo lux?


Deze dame is zo lux omdat hij altijd goed is onderhouden is. staat super in de lak bandjes zijn nog nieuw is dus in showroom staat vandaar.
 
Deze dame is zo lux omdat hij altijd goed is onderhouden is. staat super in de lak bandjes zijn nog nieuw is dus in showroom staat vandaar.

Geef zeker toe dat ie er erg netjes bij staat! (Compliments!) Toch ondanks dat, zit er toch wel een (fors) gat in de begroting. (Heb eventueel een aantal links voor je ter vergelijking)
Moet ik van dit topic een bookmarkje maken als ik het heb over een richtprijs van 3500 euro, of heeft dat geen zin?
Edit: Na nog een beetje verder zoeken komt men er soms achter dat de waarheid soms anders is.
 
Laatst bewerkt:
Geef zeker toe dat ie er erg netjes bij staat! (Compliments!) Toch ondanks dat, zit er toch wel een (fors) gat in de begroting. (Heb eventueel een aantal links voor je ter vergelijking)
Moet ik van dit topic een bookmarkje maken als ik het heb over een richtprijs van 3500 euro, of heeft dat geen zin?


je zit wel erg te pushen dat de prijs omlaag moet of niet ? als die man dat geld er voor wilt hebben. so be it. en als je maar 3500 euro hebt en je ziet een prijs die 2 keer zo veel is vervuil de topic dan niet. ik vind je een beetje een windowshopper. zoek liever een wat oudere motor met meer kilometers dan red je het wel met 3500
 
Geef zeker toe dat ie er erg netjes bij staat! (Compliments!) Toch ondanks dat, zit er toch wel een (fors) gat in de begroting. (Heb eventueel een aantal links voor je ter vergelijking)
Moet ik van dit topic een bookmarkje maken als ik het heb over een richtprijs van 3500 euro, of heeft dat geen zin?


wat een gezeur :S

laat deze man zijn motor gewoon verkopen.

als je wil onderhandelen over de vraagprijs doe dat dan netjes via PM of mail.

persoonlijk zou ik meer vertrouwen hebben in een motor op motor-forum die iets meer kost, dan een goedkope motor van een of andere pauper op marktplaats die je nooit weer ziet.
maarja zoals ik al zei, die voorkeur is persoonlijk.


moest wel lachen om jouw eerste reactie:

Nogmaals. Ik ben beginnend rijden, budget rond 3000 euro, maar ken mezelf een beetje...
Ik heb dit mooitje vaker te koop aangeboden gezien, ook 2005, maar wel ongeveer 1000 euro goedkoper. Wat maakt deze dame zo lux?

gevolgd door je subtiele bod:

"Moet ik van dit topic een bookmarkje maken als ik het heb over een richtprijs van 3500 euro, of heeft dat geen zin?"


eerst zeg je dat je ze 1000euro goedkoper hebt gezien dan van deze adverteerder, dat is dus 5000euro. Waarom zoeken in die prijscategorie terwijl je kennelijk maar 3000-3500 te besteden hebt?

Ik heb even gekeken en zie op marktplaats voor de prijs van ong 5000 alleen maar Fz6'jes met KM standen van tussen de 10.000-30.000km en dat zonder valblokken, bar end mirrors, extra bar ends etc.

Er zijn (helaas) veel mensen die voor een kwartje op de eerste rij willen zitten (hier op MF gelukkig wel minder dan op marktplaats).
Als je niet meer te besteden hebt dan 3500 pegels, doe je er verstandig aan verder te zoeken in een andere prijscategorie want nooit dat je daar zo'n motor voor koopt.

PS)
ik heb deze fz6 en de eigenaar vandaag nog ontmoet tijdens een toerrit en deze bijzonder snelle motor is werkelijk in perfecte staat. Super gepoetst en hij geeft menig 1000cc/supersport op z'n donder in een bochten rit, een echte stuurfiets dit!

groetjes van Conducteur (zwarte Z1000) en succes met de verkoop ;)
 
Laatst bewerkt:
Nu ik mn posts teruglees en even wat meer aanbiedingen van deze fiets heb bekenen, moet ik eerlijk toegeven dat 3500 wel een heel mager bedrag is... True, die neem ik terug.

Mocht dit daarnaast niet de manier zijn om te vragen naar de prijs, dan neem ik die mee. Stuur ik vervolgens een PM. Het is niet mijn bedoeling de boel hier te belazeren.

No offence meant!

Mocht je me nog iets willen toevoegen, dan graag via PM aan mij. Dit is juist niet wat ik wilde.
 
Nu ik mn posts teruglees en even wat meer aanbiedingen van deze fiets heb bekenen, moet ik eerlijk toegeven dat 3500 wel een heel mager bedrag is... True, die neem ik terug.

Mocht dit daarnaast niet de manier zijn om te vragen naar de prijs, dan neem ik die mee. Stuur ik vervolgens een PM. Het is niet mijn bedoeling de boel hier te belazeren.

No offence meant!

Mocht je me nog iets willen toevoegen, dan graag via PM aan mij. Dit is juist niet wat ik wilde.


MFers onder elkaar zijn zo gek nog niet, als je echt interesse hebt en een goede prijs overeen kunnen komen kun je altijd ergens afspreken tijdens een toerrit of even een bakje koffie doen ergens en er een proefritje aan vast kleven ofzo.

Succes allebei
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan