Te koop: Yamaha R6 2006 racer

Motorgrover

Die hard MF'er
12 sep 2004
251
0
Strijen
Jongens en meisjes, ik hang mijn helm aan de wilgen en daarom komt mijn racer te koop:

Yamaha R6 2006, met 125 achterwiel pk's en met de volgende specs
- Race kabelboom en ECU
- Race radiateur
- Akrapovic race-uitlaatsysteem met e-keur
- Top of the bill vering (WP closed cartridge voorvork en WP achterpomp)
- Gilles racing voetsteunen
- Vector clip-ons
- carbon frame- en carterbeschermers
- etc.

De motor kan geleverd worden met 2 extra sets wielen, extra kuipsets en extra uitlaatsystemen en staat niet op kenteken.
Alles is kaarsrecht (was gericht na een tuimelpartijtje eind vorig jaar en sindsdien niet meer gevallen).

Kortom, superstrakke fiets die het goed moet kunnen doen in de cup, zac of overig.

Geïnteresseerden kunnen mailen naar R6@Trionisis.nl



full
 
ik vind die L op je kuip wel cool voor een circuitfiets....

misschien een richtprijsje!

suc6 met de verkoop :W

tim
 
Geert wat doe je nou....?
Jammer dat je stopt, had nog graag tegen je gestreden.

Als je nog bepaalde onderdelen los verkoopt, KIT kabelboom + ECU bijvoorbeeld :+ ( of eventueel de orginele kabelboom + ECU ) dan mag je altijd even mailen.
 
Hé, wat is dat nou...?

Eindelijk blij dat we een Hoekschewaards front op konden gaan zetten op het circuit, gaat de A-klasse vertegenwoordiging er mee stoppen....
Ga er vanuit dat je demper bochtje dan ook niet meer nodig is...
 
Jongens en meisjes, ik hang mijn helm aan de wilgen en daarom komt mijn racer te koop:

Yamaha R6 2006, met 125 achterwiel pk's en met de volgende specs
- Race kabelboom en ECU
- Race radiateur
- Akrapovic race-uitlaatsysteem met e-keur
- Top of the bill vering (WP closed cartridge voorvork en WP achterpomp)
- Gilles racing voetsteunen
- Vector clip-ons
- carbon frame- en carterbeschermers
- etc.

De motor kan geleverd worden met 2 extra sets wielen, extra kuipsets en extra uitlaatsystemen en staat niet op kenteken.
Alles is kaarsrecht (was gericht na een tuimelpartijtje eind vorig jaar en sindsdien niet meer gevallen).

Kortom, superstrakke fiets die het goed moet kunnen doen in de cup, zac of overig.

Geïnteresseerden kunnen mailen naar R6@Trionisis.nl



[afbeelding]
:o


waarom stoppen??


zonde, succes met de verkoop dan maar...
 
Hey Geert??? wat jammer man.
Heb je er genoeg van of zit je er niet echt lekker meer op?

In ieder geval succes met de verkoop, komt voor mij net ff een paar maanden te vroeg.

Groet Jos en hopenlijk kom je nog eens langs op Assen.
 
Hee boys, dank voor de sympathieke reacties!

De reden dat ik stop is vrij simpel: ik kan niet langer 100% tijd en energie in het racen steken.

Het gaat mijn bedrijfjes erg voor de wind, maar de keerzijde is dat ik veel uren maak omdat ik me verantwoordelijk voel naar de medewerkers. Ik liep de laatste 2 jaar echt tegen mijn eigen grenzen aan en het lukt gewoon niet langer om de motor en mijzelf helemaal klaar te hebben voor de Supercup600 wedstrijden.

Kortom, het werd tijd om te kiezen en na 10 mooie racejaren, vond ik het wel welletjes. Ik kijk er met heel veel plezier op terug en jullie zullen me nog vaak zat langs zien komen in de paddock!

Wat betreft de motor, denk ik nu dat ik deze op kenteken zet en af en toe naar mijn werk pak met hier en daar een circuitdagje. De racespullen verkoop ik los; ik stem dat nog wel af met diegenen die gereageerd hadden.

Greetz all en tot racens!

Geert
 
jammer Geert! Ik sprak je met de RTE avond van de winter, wil je de motor niet houden en volgend jaar weer kijken of je dan tijd voor het racen hebt?

Nu lever je erg veel geld in denk ik....
 
Hé Geert,

Jammer te moeten lezen dat je stopt. Hopelijk zien we nog wel eens een keer op circuit. Toch bedankt voor je steun en adviezen toen wij begonnen met de racerij.
 
Wat betreft de motor, denk ik nu dat ik deze op kenteken zet en af en toe naar mijn werk pak met hier en daar een circuitdagje. De racespullen verkoop ik los; ik stem dat nog wel af met diegenen die gereageerd hadden.


Okee Geert, niet denken maar gewoon doen waar we het gisteren over hadden...standaard kuipwerk er op en de kenteken schorsing intrekken..

LANG LEVE DE LOL !!!!!!! *O* *O* *O* *D :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan