Te koop ZXR400 circuitmotor met Kenteken!

Over het blok hoef je je geen zorgen te maken die heb ik gereviseerd in maart. Incl. de versnellings bak. Op stappen en knallen..... *D
 
Zou je mij een mailtje kunnen sturen ?
Je mailadres in je profiel lijkt niet te werken.
 
Sebo,

Heb je mijn reply nog gehad? Wat mij betreft is ie verkocht en kom ik hem vrijdag halen. Ik probeer dan rond 12 uur bij jou te zijn.

Greetz,
Roger

Is accoord.......
full


Zo staat er nog :)
 
Dankjewel Sebo,

De versnelling heb ik al omgedraaid (kwestie van me niet te willen vergissen). En de dynamo ga ik denk ik ook terugzetten.
Hoe kan ik anders een dag op het circuit rijden (5-6 sessie van 20 minuten) als je op de accu maar 1 uurtje kunt rijden??

Nu eens rap gaan kijken welke dag in september nog vrij is, LOL.

Greetz,
Roger

BTW, hoe groot is je mailbox? Kheb nog wel een filmpje voor je en Spartacus zou ik je ook kunnen mailen.
 
De versnelling heb ik al omgedraaid (kwestie van me niet te willen vergissen). Verstandig
Hoe kan ik anders een dag op het circuit rijden (5-6 sessie van 20 minuten) als je op de accu maar 1 uurtje kunt rijden??
BTW, hoe groot is je mailbox? Kheb nog wel een filmpje voor je en Spartacus zou ik je ook kunnen mailen.
Verstandig van de versnellingspook
Tussentijds bijladen met electronische lader, altijd goed. Persoonlijk denk ik dat je wel 2 uur kunt, maar nooit geprobeerd.
Ik denk niet dat men mailbox dat trekt, wordt ook gecheckt in Duitsland. :(

Succes.
 
Dankjewel Sebo,

De versnelling heb ik al omgedraaid (kwestie van me niet te willen vergissen). En de dynamo ga ik denk ik ook terugzetten.
Hoe kan ik anders een dag op het circuit rijden (5-6 sessie van 20 minuten) als je op de accu maar 1 uurtje kunt rijden??

Nu eens rap gaan kijken welke dag in september nog vrij is, LOL.

Greetz,
Roger


BTW, hoe groot is je mailbox? Kheb nog wel een filmpje voor je en Spartacus zou ik je ook kunnen mailen.

Probeer eens een zwaardere accu erin te zetten! Mijn zx6 heeft ook geen dynamo meer. Normaal gesproken hoort daar een YTX9BS in maaar, rij nu al een seizoen met een YTX14BS. Hiermeer zou ik zelfs een hele circuitdag mee kunnen rijden! Voor de zekerheid verwissel ik hem na de vierde sessie zodat vaak m'n laatste twee sessies nog ff op een frisse accu kan rijden!! In principe zou ik hem gewoon de hele dag met een acu kunnen doen. (mits je de accu tuurlijk wel goed onderhoud...dwz optimate eraan ook als je dus de accu ff een maandje niet nodig hebt)

Oh en veel plezier met die kleine racert!! Ideale fiets om op te leren sturen!! Heb het met mijn zxr400 menig fireblade/gsxr lastig kunnen maken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan