te zwakke accu?

jan1976

MF'er
14 nov 2010
79
0
Kaatsheuvel
Al langere tijd heb ik het problemen met starten , soms slaat m'n motor zo aan de andere keer slaat ie wel rond maar voor de rest ho maar.....zet ik er ff een starthulp op dan is het één tikje en dan slaat ie gelijk aan......zou dit kunnen duiden op een te zwakken accu?

Als ik er de starthulp opzet slaat ie wel veel sneller rond

Het betreft een Suzuki gsx 600f , heb al ff zitten kijken voor een nieuwe accu , prijzen vielen me erg mee , alleen wat voor accu kun het beste pakken...een wat zwaardere? heb net al zitten googelen , maar je word er mee dood gegooid .... :?
 
Als je een zwakke accu hebt en die heb je zo te horen kan je checken door je lichten aan te zetten, normaal als je accu goed is blijf je licht houden, zoniet zul je zien dat hij al snel zwakker wordt, of je kijkt of je massa goed is, anders even door meten.
 
Als je een zwakke accu hebt en die heb je zo te horen kan je checken door je lichten aan te zetten, normaal als je accu goed is blijf je licht houden, zoniet zul je zien dat hij al snel zwakker wordt, of je kijkt of je massa goed is, anders even door meten.
Een startmotor gebruikt net iets meer dan je lichten he...

En hoe checkt hij of zn massa goed is? En wat moet hij doormeten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan