Tekoop aangeboden en gevraagd deel opsplitsen

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
Hallo,

ik vroeg me af er al eens is na gedacht over het verder opsplitsen van het "marktplaats deel"?

Op dit moment is het moeilijke (vind ik persoonlijk) om goed te zien wat er te koop is. Hiermee bedoel ik dat het niet duidelijk is of iets een hele motor is, of dat het om onderdelen gaat of zelf om kleding.

Is het niet mogelijk om een splitsing te maken hierin? bijvoorbeeld als volgt:

Tekoop aangeboden
* motoren
* onderdelen
* kleding

Tekoop gevraagd
* motoren
* onderdelen
* kleding

Hierdoor ontstaat er een beter overzicht van de spullen gezocht en aangeboden.
 
Laatst bewerkt:
Daar is een tijd geleden over nagedacht, toen hebben we t opgesplitst in "te koop aangeboden" en "te koop gevraagd", dat was "vroeger" 1 :P

Maar veel verder als nu zal het niet 1,2,3 gesplitst worden, M-F is een forum, geen verkoopsite, daar zijn al genoeg anderen van. ;)
 
Goed punt,

Maar motorrijders onderling lopen nu mogelijk goede aanbiedingen mis.
Misschien is het volgende een idee... in de topic titel werd vroeger "TKA of TKG" gewenst.
Als we dat nu aanpassen met bijvoorbeeld een simpele: 1 voor motoren, een 2 voor onderdelen en een 3 voor kleding. Dan verlies je maar 1 karakter in je titel en toch kan iedereen zien wat er precies wordt aangeboden. Er staan nu regelmatig advertenties waarin de topic titel alleen "z1000" staat. Als je dan gaat kijken blijkt het om de kontkappen en handvaten te gaan als er nu gewoon 2: Z1000 had gestaan had je geweten dat het om onderdelen ging.)

Just my 2 cents.
 
Daar is een tijd geleden over nagedacht, toen hebben we t opgesplitst in "te koop aangeboden" en "te koop gevraagd", dat was "vroeger" 1 :P

Maar veel verder als nu zal het niet 1,2,3 gesplitst worden, M-F is een forum, geen verkoopsite, daar zijn al genoeg anderen van. ;)
:^



Goed punt,
Er staan nu regelmatig advertenties waarin de topic titel alleen "z1000" staat. Als je dan gaat kijken blijkt het om de kontkappen en handvaten te gaan als er nu gewoon 2: Z1000 had gestaan had je geweten dat het om onderdelen ging.)

Just my 2 cents.
En dat is dus niet de "fout" van het forum maar van de user die het topic start ;) We vragen om duidelijke titels en toch staat er vaak help of onderdelen of pak etc...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan