Telefoonhouder

Ik heb niet alle 4 de pagina's gelezen. Maar ik heb ook een iPhone 11 en een RAM X-Grip. De grip is ideal, snel, makkelijk, telefoon zit goed vast en RAM heeft meerdere opties om ander spul te bevestigen (zo kan ik mn tomtom rider er ook op kwijt).
Alleen mijn iPhone 11 is geen beste maatjes met de x-grip. Ik heb de camera ook al een keer moeten vervangen omdat de stabilisatie kapot is getrild. Maar dit is niet alleen met de X-Grip het geval, een kennis van mij had dit ook met een SP mount (incl anti vibration demper) op zn iPhone 12.
Ik heb met een iPhone 8 plus nooit ergens last van gehad. Ik had toen wel een andere motor en vaak de telefoon recht op gemonteerd, nu liggend. Beide motoren op t stuur altijd. Dus waar het precies aan ligt durf ik niet te zeggen, maar ik denk toch uit mijn ervaringen dat de modernere telefoons niet zo goed tegen kunnen.
 
@Hellracer Het is niet perse gerelateerd aan iPhones. Internet staat er vol mee, met telefoons die de nieuwere OIS varianten in de camera hebben zitten. Werkt perfect voor foto's maar kan gewoon niet zo goed tegen trillingen. Verder is t logisch dat dan iPhone vaak voor komt op de websites die wij lezen, aangezien die ook de meeste gebruikers hebben in de (westerse) wereld.
De telefoons die de gevoelige camera's hebben zitten vaak in het duurdere segment telefoons.

"Apple is de absolute leider in de markt van telefoons van meer dan 800 euro, met een marktaandeel van 72 procent. De nieuwste iPhones beginnen dan ook bij een prijs van 809 euro. Samsung volgt Apple in het duurste segment met een aandeel van 19 procent, Huawei had 8 procent." (Bron RTL nieuws, 2020)

Dus ja, van de telefoons die de wat fijnere hardware hebben (en extra gevoelig zijn voor trillingen?), is er statistisch gewoon meer kans dat t een iPhone is die stuk gaat.

Maar goed haha, ik wou dit even kwijt voor er weer een"zie je wel iPhones gaan stuk" haat campagne begint hier.

On-Topic:

Zijn er mensen die van de problemen af zijn sinds ze bv een mount op de tank ring hebben geplaatst ipv het stuur? Het lijkt me dat deze minder vibratie moet geven toch of zit ik daar naast? Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar aangezien ik t fijn vind niet met mn telefoon in mn broekzak te rijden en ook regelmatig naar flitsmeister wil kunnen kijken haha
 
Voor dat geld kunnen ze toch wel een degelijk product bouwen lijkt me.
Ik heb al jaren de duurste Nokia's, daarvoor de duurste Windows phone's, allemaal met camera stabilisatie, nog nooit problemen gehad met stuur bevestiging.

Maar goed, iPhone bashen heeft weinig zin en daar is dit ook niet het juiste topic voor inderdaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan