Termignoni kat-vervanger

Dat ziet er toch wel heel gaaf uit.
En ik zat net te denken om mijn m6oo in te ruilen voor iets heel anders. mmmmmmm
misschien dat ik het toch maar bij de duc hou. *O*
 
Dat ziet er toch wel heel gaaf uit.
En ik zat net te denken om mijn m6oo in te ruilen voor iets heel anders. mmmmmmm
misschien dat ik het toch maar bij de duc hou. *O*
heb jij nog een foto van je Monster :?

Vandaag 1400 dagen M-F lid, je staat boven aan de lijst....maar geen piccie -O-
 
zeg carfixer kun je mij in de ducati monster lijst veranderen ik sta er nog in met mijn monster 900, heb inmiddels een S2R ( Foto staat hierboven)

Alvast bedankt
 
Plaatje....

full
 
ducadetuinman ik zie dat jij ook net als ik overgstapt van een m900 naar een s2r. Ik ben eigenlijk best niewsgierig naar je ervaringen/mening over de s2r na eerst een m900 te hebben gehad.
 
SUPER!!! S2R loopt een stuk soepeler ( Injectie ) , trekt wat feller als de M900 vind ik , goede wegligging kortom ben er zeer tevreden over .
Alleen vrees ik dat ik hem te snel gekocht heb nadat ik gehoord heb dat er een S2R 1000 komt. :]
 
Ik ben ook al aan het twijfelen geslagen.... Vooral sterkere remmen , iets meer vermogen. Maar gaat weer geld kosten he .... En stuk laten vallen op de 800 , en dan weer vanaf nul bij de 1000 ( uitlaat , luchtfilter , spiegels , pinkers , licht ,.... ) of alles overzetten toch een verschil van 2000 a 3000 €denk ik en dan heb ik nog niet de kleur die ik wil... Euh nee ik blijf bij de 800 en zet er gewoon andere remmen op (denk ik) lololol })
 
heb jij nog een foto van je Monster :?

Vandaag 1400 dagen M-F lid, je staat boven aan de lijst....maar geen piccie -O-

Okee waar kan ik dat zien???? *O* *O* *O* *O*

En ik word wel weer een actieve gebruiker hoor!! Alleen even een pitstop van 9 maanden gehad :Y

En dan hier een piccie van de duc

full


Nog met de standaard uitlaten. die er nu dus weer op zitten. Termies liggen even op zolder.

 
Terug
Bovenaan Onderaan