Terugreis stage

Ohja en het weer is ruk... dat wil ik niet zeggen, een van de mooiste ritten die ik maakte was door een geheel aangevroren jura, wat en schitterend landschap was dat! Ook in de winter is Frankrijk schitterend om doorheen te rijden!
 
Ohja het stuk Cerbere Llanca, net daarboven ligt Tour Madeloc, een heel stuk smaller maar daar heb je dus echt nog mooiere uitzichten!
Youtube heeft ivm rechten alleen de muziek onder fit filmpje uit gehaald]
De Tour de Madeloc is mij zeker wel bekend. Heb ik al in enkele posts op MF genoemd. Jammer dat filmpje is verwijderd.;(
Het is een heel smalle en steile klim. Scherpe bochtjes! Bovenop heb je prachtig uitzicht noordwaarts op de etang richting Langedoc!!

1547022609261.png
 
Filmpje verwijdert? De mijne zie ik nog gewoon hoor. Of ligt dat er aan omdat ik zelf ben ingelogd op youtube? Maar het is meer een weggetje voor in de zomer.
 
Terug laten transporteren met Nord Cargo vanaf Barcelona naar Nl is echt niet zo een gek idee hoor. Ticket kost ook de hoofdprijs niet. Die mensen doen het echt keurig. Twee van mijn maten hebben er het afgelopen jaar gebruik van gemaakt.
Madrid en Barcelona zijn hun plaatsen (naas Malaga) Je spaart overnachtingen, benzine en eventueel tol uit) In dit seizoen best wel een plan vind ik.
 
Sorry, David_ZZR maar toch echt filmje verwijderd.........................??

Als ik op filmpje klik dan verschijnt:

"VIDEO NIET BESCHIKBAAR"
en "Deze video bevat content van WMG, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land."
 
De vooruitzichten zijn niet goed maar bekijk gewoon per dag wat er voorspeld wordt. Februari is nog ver...
Regen en wind vind ik veel erger dan kou. Ik heb zelfs bij 5 graden in mijn zomerpak een toertje binnenwegen gedaan van ongeveer twee uur. Was heerlijk omdat er geen wind stond en de zon scheen. Twee uur gietende regen bij 25 graden vond ik veel erger, zeker omdat dat allemaal snelweg was en ik ook nog spray van het andere verkeer erbij kreeg.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan