Test over intercom's en portofoon's

mxl

MF'er
23 mrt 2003
198
0
Den Haag
Weet iemand of er ergens (op internet of in een magazine) een vrij recente test is te vinden over intercom's en portofoon's voor op motoren. Ik wil er een gaan aanschaffen, ik vind het alleen moeilijk om dat aan de hand van gebruikers ervaringen hier op het forum te doen.
 
Ben ff overspannen aan het mailen wie wil hem ff op het net zetten :?
 
Laatst bewerkt:
ow... hoezo is dat zo groot dan? wante ik heb er ook wel interesse in, maar ja, 15 mb gaat nie passen in me boxje...
 
Op zondag 07 september 2003 21:29 schreef aussie het volgende:
Ik heb er wel 1-tje kan hem wel mailen (is wel iets van 15 MB ofzo)


Edit: evt zippen en in 3 delen verkrijgbaar ;)


15mb :? wat zijn het dan, gescande pagina's..(zo ja, dan zijn ze wel te verkleinen)

Ik zou die test ook wel willen lezen namelijk..
 
15mb :? wat zijn het dan, gescande pagina's..(zo ja, dan zijn ze wel te verkleinen)

Ik zou die test ook wel willen lezen namelijk..


Ik zal hem wel mailen als jij hem dat evt op het net kan gooien :}

Of iemand anders :?


Edit: Thumper gaat hem ff op het net gooien. even geduld nog
 
Laatst bewerkt:
kijk er es ff :-)

- verwijderde files -

heb ze wel even naar jpg omgezet :-)

edit: ff mooier neergezet, foto's in 1600xVeel zijn niet echt overzichtelijk

EDIT 2: (16-11-04) IVM opheffing uva account links verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Adviesje, kijk eerst ff goed verder naar het Type Headset, een goede is vaak behoorlijk duurder, maar het resultaat is er ook naar....

Kijk hier maar is

Wil zelf niet te veel uitgeven, maar denk er toch serieus over de headsets aan te schaffen van dit bedrijf
 
Adviesje, kijk eerst ff goed verder naar het Type Headset, een goede is vaak behoorlijk duurder, maar het resultaat is er ook naar....

Kijk hier maar is

Wil zelf niet te veel uitgeven, maar denk er toch serieus over de headsets aan te schaffen van dit bedrijf
Heb zelf onlangs de Alan 456R porto's aangeschaft. Leuke porto's en met de auto werken ze goed. Op de motor echter nog niet. De headsets van Midland a 40 Euro p/st pikken waarschijnlijk signalen van de motor op waardoor er met de porto's via de helmsets niet meer te werken valt. Continue gaan de porto's zenden. Zeer irritant. Ik ben nu bezig met de winkel om te kijken of er betere oplossingen zijn. De winkel heeft het over een helmset van 99 Euro p/st !!! |(
Geen prijs om vrolijk van te worden. En de intercomfunctie op de Alan voor de bijrijder is ook geen suc6.

Persoonlijk ben ik blij dat ik het spulletje in een gewone winkel heb gekocht zodat je eenvoudig terug kan gaan om te ruilen of te testen ...
 
Heb zelf onlangs de Alan 456R porto's aangeschaft. Leuke porto's en met de auto werken ze goed. Op de motor echter nog niet. De headsets van Midland a 40 Euro p/st pikken waarschijnlijk signalen van de motor op waardoor er met de porto's via de helmsets niet meer te werken valt. Continue gaan de porto's zenden. Zeer irritant. Ik ben nu bezig met de winkel om te kijken of er betere oplossingen zijn. De winkel heeft het over een helmset van 99 Euro p/st !!! |(
Geen prijs om vrolijk van te worden. En de intercomfunctie op de Alan voor de bijrijder is ook geen suc6.

Persoonlijk ben ik blij dat ik het spulletje in een gewone winkel heb gekocht zodat je eenvoudig terug kan gaan om te ruilen of te testen ...

Heb samen met MF-er Mogwai dezelfde set, nergens last van, tenminste met zenden/ontvangen, gebruik dan wel de zend knop gemonteerd op het oliepotje van de koppeling, niet de handsfree optie, die werkt sowieso niet op een motorfiets.We gebruiken deze tussen motor-motor motor-auto en als intercom voor de duo.
 
Unit, klopt is veel geld voor een Headset, maar die types worden ook door de (BE) politie gebruikt en dan weet je tenminste zeker dat ze serieus zouden moeten werken, de vraag is alleen heb je minstens 300pleuro's over voor wat communicatie.

Inderdaad wordt door iedereen de Vox functie afgeraden, maar zou het geheel met de zend knoppen moeten werken.

Ps
Ik vind het het geld waard en ga 2 sets kopen, met mijn broer (en motor maatje) a 375 kunnen we de kosten delen en wordt het toch enigzins interessant. 8-)
 
Unit, klopt is veel geld voor een Headset, maar die types worden ook door de (BE) politie gebruikt en dan weet je tenminste zeker dat ze serieus zouden moeten werken, de vraag is alleen heb je minstens 300pleuro's over voor wat communicatie.

Inderdaad wordt door iedereen de Vox functie afgeraden, maar zou het geheel met de zend knoppen moeten werken.

Ps
Ik vind het het geld waard en ga 2 sets kopen, met mijn broer (en motor maatje) a 375 kunnen we de kosten delen en wordt het toch enigzins interessant. 8-)
Ik gebruik dus ook de PTT-knop en geen VOX maar blijkbaar zend mijn motor en die van MotorSmurf een bepaald signaal uit waardoor er te veel storing optreedt :(

De Alan 456R wordt op het net aangeboden voor 180 Euro de twee. In Rotterdam in de winkel kost een set maar 130 Euro !!! Dus kijken en vergelijk zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan