The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog maar een plaatje;
eDy1ikC.jpg
 
Laatst bewerkt:
Digi dashboard heeft dacht ik dat goudkleurige.
Zeker weten doe ik niet.
 
Nog even een paar plaatjes... was gisteravond nog effe uurtje wezen sturen. Kon het niet laten :]

35525486166_4600e560f2_b.jpg

35177357570_a3ee10459d_b.jpg
 
mooie storm! welkom!

bij mij zaten er nieuwe spanners in, na 10.000 km stopte de achterste ermee, ik heb bij gods gratie een waarschuwing gekregen in de vorm van een rateltje, niet meer mee gereden was gelukkig niet eens versprongen. en meteen handmatige spanners erin, wat nu een hoop meer vertrouwen in de hele motor geeft, was 350 kwijt incl timing checken en kleppen checken. dus een kleine investering kan je een hoop ellende besparen !

greetz Mike

gr

Is toch vaak juist de voorste die kapoet gaat vanwege roestvorming? Of maakt het weinig verschil?


Welkom nieuwe VeTeR'ers! :] :W
 
klopt tiez, wat ik er van weet ik dat uit de voorste de olie er niet in blijft en condens zich ophoopt waardoor de veer stukgaat, achterste weet ik de reden niet van maar ik heb de spanner gezien en daar was de veer ook van stuk plus een hap uit de kunstof kop, blij dat het bij een rateltje is gebleven, heb er nu alweer 1000km opstaan met deze spanners en het voelt gewoon stukken betrouwbaarder aan!
 
spotprijs,
Blijft toch een fiets van bijna 20 jaar oud.
Ik denk dat het ietwat laag is, maar als je soms ziet wat voor hoge bedragen ze vragen voor een fiets.
Zag van de week een vtr firestorm waar ik meen ze 3500 voor vroegen, ivm lage kilometerstand en digitaal dashboard & grote tank.
Blijft toch ouwe rommel waar we op rijden _O-
 
Ja soms vragen ze prijzen dat ik echt denk :?
Deze is scherp geprijst! Maar inderdaad, blijven oude fietsen :+ Al schatten veel mensen de Storm toch jonger in, best wat verbaasde reacties gehad als ik zeg dat ie al uit 97 stamt.
 
Laatst bewerkt:
ook al een paar keer reactie gehad rij je nou nog op dat oude hok maar vermaak me nog best op de vtr en weet zo net direct wat ik als vervanger zou kopen

vorige week 111.111km op de vtr gezet :] op naar de 200.000km :]
 
ook al een paar keer reactie gehad rij je nou nog op dat oude hok maar vermaak me nog best op de vtr en weet zo net direct wat ik als vervanger zou kopen

vorige week 111.111km op de vtr gezet :] op naar de 200.000km :]


haha dat kan dan ook weer, maar dat oude hok maakt het sommige nieuwe motoren nog steeds niet makkelijk :)

Das een mooie km-stand! Lekker op weg dus
 
Beste storm rijders.

Na verkoop van mijn Firestorm heb ik nog wat zaken liggen die voor kleine prijsjes weg mogen. (zie ook MP)

1. zwarte ketting beschermer
2. achterlichtlampjes 5x
3. 2 spiegels links en rechts. 1 tje met wat krassen. glas perfect
4. spanningsregelaar (nieuw alleen voor een foto op MP uit de verpakking gehaald)
5. 4 kleine knippers
6. 1 setje remblokken
7. olie temperatuur meter
8. tank tas bevestiging voor aan de tankdop
9. topkoffer rek met givi grondplaat
10 klokje voor op de moer van het balhoofd.
11. rood voorspatbord

Interesse mail even naar misteryamaha@hotmail.com
 
ja gisteren nog 200km gestuurd met de vtr, wel wat druppels gehad in het begin maar het weer klaarde op. Het was een hele leuke route welke we eens zouden kunnen rijden met een vtr clubje :t
[Vanuit Breda naar Bergen op Zoom en weer terug]

Dus.. datum prikken ?
 
Laatst bewerkt:
Ook gister op de machine gezeten! Was zeker in de middag topweer.
Het land boven Amsterdam verkend.
Goede dijkjes gereden.
Iemand al eens balhoofdlagers vervangen bij een storm?
Dacht gister een soort weerstand te voelen in het stuur naar zowel links als rechts.
Maar eens kijken of ik eerdaags de boel omhoog kan zetten en kan kijken of er speling voelbaar is.

@Basman:
Ik ben voor. Eerste 3 weken van Aug met de VTR europa verkennen. Maar anders is het weekend voor mij meestal geen probleem.
 
Ik vind het ook best! Mooi rondje door het Brabantse land klinkt goed. Ik pak nogal eens een festivalletje of iets dergelijks dus heb vaak wel plannen in deze tijd, maar valt vast wel een gaatje te vinden :)

Dus.. datum prikken ?

Roep maar!
 
rit in west brabant altijd leuk,ben dan zeker van de partij mits het in het weekend is, word weer mooi weer . ik hoor het wel wanneer de plannen zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan