The Norton project

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
33.171
73.095

Ik vond deze video, gaat over twee jongens die de motor van hun vader, welke in onderdelen in een hoekje ligt (waar ken ik dat van?) en welke ze bij hem wegjatten. Nadat ze hem hebben gerestaureerd krijgt die ouwe hem kado voor kerstmis.

Ik vind het een skitterende (westfries) video en dan moet je die ouwe aan het eind zien scheuren op dat monster, super!
 
Ik heb hem nog een keer in zijn geheel bekeken en ik vind het heel bizonder. Zo'n oude man die op het eind van de film als een jonge hond op die motor scheurt en er zichtbaar van geniet.

Hoe ze die folder hebben gemaakt, met mams als fotomodel op de Commando en de tekst op een prachtige manier aangepast, met aan het eind: zij (de motor) ziet er prachtig uit en mams ook.

Hoe leg je zo'n gevoel uit? Dat gaat je niet lukken, dat moet je zelf ervaren. Gisteren sprak ik een Hayabusa man en die legde het uit als volg: je kent het gevoel van een achtbaan, je gaat langzaam naar boven en dan op het hoogste punt stort je naar beneden. Dat is ongeveer het gevoel van motorrijden.

Ik begrijp dat Steve het niet droog hield, klopt, ik had ook een paar slikmomenten. Mooie video, koesteren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan