The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien goed, je motor bij een insectenhotel.

Voorbeeld
LNvTPub.jpg
 
Ik snap hoe je hem leest, maar helaas is ie niet goed !! zie mijn voorbeeld in de opdracht.

Ik zal de opdrachttekst even beter aanpassen naar het bijbehorende bord.
Toen ik de opdracht eerst las was mijn eerste gedachte, "hier moeten borden rechts staan om geldig te zijn." Links mag ook als er ook rechts een staat, maar enkel links, dan zijn ze officieel niet geldig :P

Ik veronderstel dat het ook om een tijdelijk bord mag gaan, en dat die pijl rechtdoor niet nodig is, en dat het vooral gaat om een linkse doodlopende zijstraat?
full
 
Ik snap hoe je hem leest, maar helaas is ie niet goed !! zie mijn voorbeeld in de opdracht.

Ik zal de opdrachttekst even beter aanpassen naar het bijbehorende bord.

Ships, my bad! Ik heb dus niet naar het voorbeeldje gekeken.


Toen ik de opdracht eerst las was mijn eerste gedachte, "hier moeten borden rechts staan om geldig te zijn." Links mag ook als er ook rechts een staat, maar enkel links, dan zijn ze officieel niet geldig :P

Als je goed kijkt zie je dan ook aan de rechtse kant nog een paal op de foto staan, daar staat ook het bord "doodlopende straat" op.
;)
 
Ik heb het idee dat DKP iets anders met 'naam van de "poort"' bedoelde. Ik gok dat je bedoelt wat wij knooppunten noemen?
 
Ik heb het idee dat DKP iets anders met 'naam van de "poort"' bedoelde. Ik gok dat je bedoelt wat wij knooppunten noemen?

Zo'n "poort" is volgens mij iets typisch Belgisch. Het is namelijk de in- en uitgang van een stad naar een andere stad via een rijksweg.
Zo heb je in Leuven bijvoorbeeld de Brusselse poort, dat is de plek waar de Brusselse Steenweg eigenlijk de ringweg van Leuven kruist.
 
Zo'n "poort" is volgens mij iets typisch Belgisch. Het is namelijk de in- en uitgang van een stad naar een andere stad via een rijksweg.
Zo heb je in Leuven bijvoorbeeld de Brusselse poort, dat is de plek waar de Brusselse Steenweg eigenlijk de ringweg van Leuven kruist.

"Europoort"

"Europoort (Dutch pronunciation: [ˈøːroːpoːrt], English: Eurogate, also "Europort") is an area of the Port of Rotterdam and the adjoining industrial area in the Netherlands. Being situated at Southside of the mouth of the rivers Rhine and Meuse with the hinterland consisting of the Netherlands, Germany, Belgium and partly France, Europoort is one of the world's busiest port and considered a major entry to Europe."

Kort gezegd.. De poort van Europa !! Vergelijkbaar met een stadspoort, alleen dan een stukje groter :)
 
Zo'n "poort" is volgens mij iets typisch Belgisch. Het is namelijk de in- en uitgang van een stad naar een andere stad via een rijksweg.
Zo heb je in Leuven bijvoorbeeld de Brusselse poort, dat is de plek waar de Brusselse Steenweg eigenlijk de ringweg van Leuven kruist.
In NL zijn er toch ook ringwegen rond de steden? Die vroeger ommuurd waren met poorten, waaran nu zulke namen verleend zijn? Of niet?

Heeft NL dan helemaal geen geschiedenis? :+

Ik vind deze anders wel kunnen :Y

Dus, :t

Komaan ArendJan! Nog twee te gaan en je begeeft je weer in de top 3 *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik reed voorheen bijna dagelijks langs de poort van Alkmaar. https://www.google.nl/maps/@52.6189...4!1sYfBKlmtB23AFVSkct2kDyQ!2e0!7i13312!8i6656
Dat overwoekerde stenen paaltje.

Het is niet overal zo erg en we hebben iets als monumentenzorg enzo, maar over het algemeen wordt/ werd er niet zo moeilijk gedaan over afbreken en wat anders neerzetten. Moest het natuurlijk wel geld opleveren. We blijven Hollanders :P
 
Laatst bewerkt:
Ik reed voorheen bijna dagelijks langs de poort van Alkmaar. https://www.google.nl/maps/@52.6189...4!1sYfBKlmtB23AFVSkct2kDyQ!2e0!7i13312!8i6656
Dat overwoekerde stenen paaltje.

Het is niet overal zo erg en we hebben iets als monumentenzorg enzo, maar over het algemeen wordt/ werd er niet zo moeilijk gedaan over afbreken en wat anders neerzetten. Moest het natuurlijk wel geld opleveren. We blijven Hollanders :P


ik stond vanochtend bij deze delfse poort.. maar vaag genoeg geen bord in de buurt met de naam ervan. Ook niet zo'n toeristen wegwijzer.. -O-
 
Laatst bewerkt:
Je motor naast een met tags (graffiti) volgekliederd klein losstaand gebouwtje

Voorbeeld

Geen hele tekeningen of kunstwerken maar van die tags
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan