The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, niet echt, sorry. Opdracht even wat duidelijker opgeschreven.

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor.... ik verwachte al niet dat je dat bedoelde. Maar naar buiten lopen voor de foto en wel 3 meter duwen doe ik dan nog wel ff voor het geval het wel goed was. Je kunt aan mijn sloten zien waar die stond ;)
 
ik gok dat Ehv Airport ingestort parkeergeval ook niet telt?
(ligt vol met brokstukken als ze nog niet begonnen zijn met opruimen en/of je er al kan komen met de motor...)

Edit:

Grrr stomme buitendienst moesten uitgerekend vandaag carpoolen...
Staan 2 auto's op 't parkeerterrein hier dat gister zo mooi leeg was... :/
 
Laatst bewerkt:
5GhtNAe.jpg


Komt die parkeerplaats die ik gevonden had door dat rare snelheids verkeersbord opdracht toch nog goed uit. Kinderdagverblijf is s'avonds mooi dicht dus niemand die er hoeft te zijn... Behalve die rare jongens van de mf riding game
 
Indien goed, en in navolging van 1 van mij vorige opdrachten.....

Je motor met een auto die minsten 2 wieldoppen mist.

en dan niet ff stiekem zelf ergens twee wieldoppen van af halen :+ :+
 
Indien goed, en in navolging van 1 van mij vorige opdrachten.....

Je motor met een auto die minsten 2 wieldoppen mist.

en dan niet ff stiekem zelf ergens twee wieldoppen van af halen :+ :+

aan dezelfde kant? hoe weet je dan dat ze missen, en niet gewoon er niet op zitten?

})
 
Mag een eigen auto ook? :+ Er missen echt 2 wieldoppen, ik hoef ze er niet af te halen voor de opdracht. Wel lastig want ze zitten (of juist niet) elk aan een kant.
 
Laatst bewerkt:
Mag een eigen auto ook? :+ Er missen echt 2 wieldoppen, ik hoef ze er niet af te halen voor de opdracht. Wel lastig want ze zitten (of juist niet) elk aan een kant.
Motor erachter (of ervoor) en twee foto's maken, zonder de motor of auto te verplaatsen, eentje van links, en eentje van rechts, en beide foto's posten.

Moet kunnen. Toch?

Edit: ik heb ooit ook een opdracht uitgevoerd op die manier, "je motor bij een auto met twee schuifdeuren" en heb toen ook twee foto's gemaakt. Die had ik daarna dmv paint wel samengevoegd, wat een vorm van fotoshop is, maar geen illegale vorm in de context van het spel/de opdracht.

Achteraf gezien had het ook anders gekund, als ik de foto met de rechterkant linkerkant genomen had was de rechter linker schuifdeur zichtbaar geweest, en indien ze er rechts links een hebben, hebben ze er ook links rechts een.
(of omgekeerd bij linksrijdend verkeer uiteraard).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja opzich wel! Misschien dat het zelfs lukt met de motor nog in de garage :+

Wordt wel lastig denk ik dan te voldoen aan de regel dat ie zo goed als volledig zichtbaar moet zijn.. Maar ik ga straks eens kijken!

Achteraf gezien had het ook anders gekund, als ik de foto met de rechterkant genomen had was de rechter schuifdeur zichtbaar geweest, en indien ze er rechts een hebben, hebben ze er ook links een.
(of omgekeerd bij linksrijdend verkeer uiteraard).

Daar heb ik echt nog nooit aan gedacht haha, is hartstikke logisch natuurlijk.


Maar nu ik in mijn geheugen graaf.. Er rijden hier genoeg busjes met enkel rechts schuifdeur :o Bedoel je het niet andersom?
 
Laatst bewerkt:
Zo snel had ik em niet verwacht.

Ik sla weer ff wat daagjes over. Wordt me iets te fris om voor de lol rond te scheuren. En zo'n exotische stop ga ik hier ook niet zomaar vinden :+ .

Exotisch een Peugeot in 1 zijn wie had dat gedacht. :P
 
P307SW's kom je hier met hopen tegen ...

... maar zelfs met het meest waterdichte pak wordt je nu nog nat.
Ga je nu toch motorrijden hier, raad ik aan een duikpak aan te trekken _O-
 
P307SW's kom je hier met hopen tegen ...

... maar zelfs met het meest waterdichte pak wordt je nu nog nat.
Ga je nu toch motorrijden hier, raad ik aan een duikpak aan te trekken _O-
Juist terug binnen. Was inderdaad kloteweer. Geen zin om te stoppen voor een foto te maken.
 
Hard to find dus maar even naar het dolfinarium in Harderwijk gegaan, genoeg auto's om af te zoeken.

KjgIQYO.jpg


Je motor bij een auto met een voor jou buitenlands kenteken
Je eigen kenteken moet dus ook (deels) zichtbaar zijn ter controle...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan