The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een gemakkelijke voor mij.
XTQr7gc.jpg
 
Een gemakkelijke voor mij.
[afbeelding]

Keur hem niet goed, kan geen kenteken zien van jouw motorfiets ter controle. :N
Dus toch niet zo gemakkelijk... ;)

Opdracht is:
Je motor bij een auto met een voor jou buitenlands kenteken
Je eigen kenteken moet dus ook (deels) zichtbaar zijn ter controle...


Opdracht staat nog steeds....en NIET de Range rover
 
Laatst bewerkt:
Er staat nergens dat het mijne zichtbaar moet zijn. Op vorige foto's van mij is er al duidelijk te zien dat ik een belgisch kenteken heb.
 
Er staat nergens dat het mijne zichtbaar moet zijn. Op vorige foto's van mij is er al duidelijk te zien dat ik een belgisch kenteken heb.

Hard to find dus maar even naar het dolfinarium in Harderwijk gegaan, genoeg auto's om af te zoeken.

[afbeelding]

Je motor bij een auto met een voor jou buitenlands kenteken
Je eigen kenteken moet dus ook (deels) zichtbaar zijn ter controle...

Wat geef ik als opdracht?
Dat jouw motorfiets in eerdere foto's misschien een zichtbaar kenteken heeft dat zou best kunnen maar wat vraag ik in de opdracht?
Opdracht is dus je motor bij een auto met voor jou buitenlands kenteken en je eigen kenteken, die van jouw motor dus, moet dus ook (deels) zichtbaar zijn ter controle...

Zelfs MaartenP heeft er een opmerking over naar jou..

er staat nog bij dat jou kenteken ook zichtbaar moet zijn als bewijs dat het buitenlands is..

Maar ik geloof je wel hoor :+
 
Laatst bewerkt:
Mijn excuses, dat had ik niet gezien. Had de opdracht gezien in de repost van sadbunny en niet naar jou originele post gekeken. Morgenvroeg proberen nog 1 te maken dan.
 
komaan Patrick. Je principes aan de kant en foto maken :)


Haha! Ik wilde even bewijzen dat ze wel gemakkelijk te vinden zijn, toevallig ook een witte, drie kwartiertjes geleden ongeveer gemaakt :P
full

Maar had wel bewust de motor er niet helemaal opgezet :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha! Ik wilde even bewijzen dat ze wel gemakkelijk te vinden zijn, toevallig ook een witte, drie kwartiertjes geleden ongeveer gemaakt :P
[afbeelding]
Maar had wel bewust de motor er niet helemaal opgezet :+
Dus het spel beslist nog altijd waar je naartoe rijdt. Kun je beter blijven meespelen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan