The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Niet ecact hetzelfde bordje als in uw voorbeeld, maar er is duidelijk koffie te verkrijgen en to go (2 go) staat er ook duidelijk op. Op het bord, en 2x boven de luifel.
Zelfde strekking dus. Toch?
TO go of take-away betekent uiteraard hetzelfde en is daarom ook goed :t
 
TO go of take-away betekent uiteraard hetzelfde en is daarom ook goed :t
Aha, goed om te weten voor een volgende keer *D
Want als er enkel take-away stond, zonder to go, had ik er geen foto genomen ;)

Edit: blij dat jij ook stemde op behoud van de opdrachtenlijst :t
Maar vrees dat we momenteel nog een beetje het onderspit delven '(
 
Technisch gezien misschien niet helemaal goed, want niet echt mijn motor. Maar gehuurd.
Net 1 week m’n rijbewijs. Mag ik meedoen?
image.jpg

(edit: foto is nu groter; niet klikken op 'bestand toevoegen', maar 'afbeelding invoegen' in de balk met icoontjes boven :t)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wimg
Zo ja, dan:
Je motor voor een achtbaan.
(Hoeft maar een klein stukje achtbaan te zien te zijn)
Het is mooi weer voor een stukje omrijden vanavond
 
Technisch gezien misschien niet helemaal goed, want niet echt mijn motor. Maar gehuurd.
Net 1 week m’n rijbewijs. Mag ik meedoen?
Je hebt de motor gehuurd voor persoonlijk gebruik, dus ze is in dat opzicht een beetje "jou motor", en dan mag dat dus uiteraard.
Iemand die op vakantie is en daar een motor huurt, of in bruikleen heeft van iemand die hij kent, valt daar namelijk ook onder. Net als mensen met een motorberoep, die mogen hun dienstmotor ook gebruiken, het is ook min of meer hun motor :Y

Dus lang verhaal kort, ik zie je motor, en zie bij die ene fiets onder dat rieten mandje ook een stevige drager, dus opdracht geslaagd, en eerste puntje meteen binnen :t

Dus:
Gefeliciflapstaart met je eerste puntje!!! *O**O**O*

en welkom in het TRG topic!!! *O*

En nu allen op zoek naar een 8 baan :]
 
Ha, leuk! Gefeliciteerd met je rijbewijs. *O*
Ohw ja, dat ook natuurlijk! *O*

Edit: Ohw ja, in de toekomst, probeer je foto voor een puntje groot weer te geven, kan geen kwaad nu hoor, maar in het groot is echter ;)
Maar het is natuurlijk voor iedereen wat wennen op het nieuwe MF :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een flauwe vraagstelling in die poll...
"Ja (ik wil dat alles bij het oude blijft want anders is eng)"

Da's wel heel suggestief richting de nee.
 
Dat is een pittige een achtbaan , ik hoef het in friesland in ieder geval niet te proberen , haha
achterbanen hier in de buurt staan midden in pret parken , beetje lastig al die mensen ontwijken enz -O-})

Edit , hij is al gevonden :o , motor staat al warm te draaien })
 
Laatst bewerkt:
Wat een flauwe vraagstelling in die poll...
"Ja (ik wil dat alles bij het oude blijft want anders is eng)"

Da's wel heel suggestief richting de nee.

Daar heb je een punt, is ook wel een beetje zo natuurlijk.....Had misschien eerst de emotie van een soortgelijke discussie op het werk los moeten laten.
Heb geprobeerd het aan te passen, dit heeft geresulteerd in 4 antwoordmogelijkheden :$8)7
 
Een INDIEN GOED dan maar?

Je motor bij een strijkatelier
voorbeeldje ...
Edit: hoeft niet letterlijk het woord strijkatelier op te staan.

Bijvoorbeeld een wasserette mag ook, als er ook strijk gedaan wordt door personeel. Het hoeft niet het woord "strijkatelier" op te staan, als er maar ergens staat dat er ook voor je gestreken wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een wattus? Ik heb er even op gegoeggelt, en dan vind ik ze enkel in België en Duitsland? :?
Ken wel naaiateliers, maar da's wat anders zeker? Is het iets als een wasserette?
 
Of iets dergelijks ... hmmm ... breed interpreteerbaar ...

Dan probeer ik het met deze:
full

full

Duidelijk dat je met zo een post autootje moet rijden, bezorgen dus ...

Goed hoor.. niet helemaal wat ik in gedachte had, maar voldoet aan de opdracht :t
 
Een wattus? Ik heb er even op gegoeggelt, en dan vind ik ze enkel in België en Duitsland? :?
Ken wel naaiateliers, maar da's wat anders zeker? Is het iets als een wasserette?
Nee, geen naaiatelier.
Bij ons zijn strijkateliers meestal verbonden aan een peotsbedrijfje, zoals in het voorbeeldje. Het personeel dat gewoonlijk bij mensen thuis gaat kuisen, gaat soms ook naar een bepalde plaats van hun werk waar mensen strijk binnen kunnen brengen.
Maar een wasserette mag als er ook strijk gedaan wordt door personeel.
Het hoeft niet het woord "strijkatelier" op te staan, als er maar ergens staat dat er ook voor je gestreken wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan