The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • 20181003_162358.jpg
    20181003_162358.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Dan vond ik de vorige persoonlijk toch beter, want bij deze lijkt het mij eerder een opzetstuk, dan waren die bij mijn Alfa beter, want die staken gewoon veel te lang uit, en te groot voor de uitsparingen, en trok dus nergens op _O-

Ik vermoed dat gnomedaan met "veel te groot" toch eerder bedoeld iets wat redelijk extreem groot is, in diameter, en/of extremm ver uit de auto vandaan komt.

Edit: de reden dat ik een beetje dacht dat die Alfa goed had kunnen zijn, is omdat in gnomedaans voorbeeld, die peugeot 205, volgens mij gewoon voorzien is van een (self-made) veel te groot opzet stuk. De "pot" zelf hangt gewoon onder de auto en lijkt een normale proportie te hebben. De pot hangt alleen wat lager dan normaal, omdat die kachelbuis anders niet naar omhoog kan.

@gnomedaan , wip is effe online! We willen het weten! We willen verder! :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan vond ik de vorige persoonlijk toch beter, want bij deze lijkt het mij eerder een opzetstuk, dan waren die bij mijn Alfa beter, want die staken gewoon veel te lang uit, en te groot voor de uitsparingen, en trok dus nergens op _O-

Ik vermoed dat gnomedaan met "veel te groot" toch eerder bedoeld iets wat redelijk extreem groot is, in diameter, en/of extremm ver uit de auto vandaan komt.

Edit: de reden dat ik een beetje dacht dat die Alfa goed had kunnen zijn, is omdat in gnomedaans voorbeeld, die peugeot 205, volgens mij gewoon voorzien is van een (self-made) veel te groot opzet stuk. De "pot" zelf hangt gewoon onder de auto en lijkt een normale proportie te hebben. De pot hangt alleen wat lager dan normaal, omdat die kachelbuis anders niet naar omhoog kan.

@gnomedaan , wip is effe online! We willen het weten! We willen verder! :]

ja oke.. dit is een best getunede starlet uit "95.. de uitlaat is gewoon netjes weggewerkt in de bumper, of andersom.. de uitlaat is hetzelfde als die groene voorbeeld die ik liet zien.. tenminste zo eentje is het. wellicht zn broertje.

De voorbeeld van @gnomedaan is wel heel uitzonderlijk en slecht opgehangen/weggewerkt en ik denk dat zeker 1 van deze twee er wel aan voldoet, zo niet allebei:P

Ik gooi er gewoon een indien uit.

Indien goed:

Je motor bij een publieke houten plantenbak

voorbeeld
 
Echt getuned is die niet, het is een Starlet Glanza, een sporttieve versie van de Starlet, met een lichtjes te dikke buis. Dan vond ik die Alfa ook al goed :+

Maar goed, ik wil ook graag verder, dus als @gnomedaan niks laat weten voor ik weer ga werken, en niemand is me voor, kijk ik straks wel uit naar een publiekelijke houten plantenbak :t

Edit: getunede Starlet Glanza met wél een te grote uitlaat :+
Maar effe serieus, groter dan de exemplaren die jij en ik hebben gevonden zullen moeilijk te vinden zijn, abnormaal grote uitlaten is zo 1980 :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Duurt lang :+

Zal ik dan ook maar een indien goed plaatsen?

Ach ja, waarom ook niet ... dus ...

Indien Ey-dzeej's opdracht goedgekeurd wordt:
want dan is de mijne ook goed. ...


Je motor bij een auto met in de bumpers verwerkte niet-ronde/ovale uitlaten
Je kent het wel, van die trapeziumvormige uitlaat einden die mooi in de bumper verwerkt zitten, of vierkante, of rechthoekig enz. Heb er zelfs al eens driehoekachtige gezien ook.
Maar dus géén ronde of ovale.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet een perfecte foto maar moest snel naar binnen vanwege een meeting

Indien goed:

Je motor bij 3 voertuigen met (ongeveer) dezelfde kleur.

Licht blauw, baby blauw en donkerblauw zijn allemaal blauw etc
 
http://piczwart.nl/moto/punten/721.jpg

Echt super irritant die foto 'update', als ik bekijk doe zie ik de foto hierboven, maar als ik de post bewaar krijg ik niks te zien. Blijkbaar kan die proxy er niet mee overweg.

Ben ik de enige die zich irriteert aan sommige nieuwe dingen. Net als het niet meer werken van de myreact. Bookmarks werken niet en Meldingen ook niet. Heb nu op mijn telefoon gewoon alle topics die ik wil volgen open als tabblad en F5 ze dan af en toe. Iemand een betere manier?
 
Ik heb in alle topics die ik volgde en nu wil volgen rechtsboven het topic op "volg dit topic" geklikt, dan kun je via het subkopje "Gevolgd" onder forums makkelijk zien in welk van je favorieten topics er iets gereageerd wordt.
 
http://piczwart.nl/moto/punten/721.jpg

Echt super irritant die foto 'update', als ik bekijk doe zie ik de foto hierboven, maar als ik de post bewaar krijg ik niks te zien. Blijkbaar kan die proxy er niet mee overweg.

Ben ik de enige die zich irriteert aan sommige nieuwe dingen. Net als het niet meer werken van de myreact. Bookmarks werken niet en Meldingen ook niet. Heb nu op mijn telefoon gewoon alle topics die ik wil volgen open als tabblad en F5 ze dan af en toe. Iemand een betere manier?

Fotos is goed hoor :t

Ik heb er werkelijk nergens last van. meldingen werken.. ik krijg emails nu binnen.. bookmarks werkt ook..

ik hoef de bericht ook niet meer te bekijken omdat de foto gewoon direct in het bericht geladen kan worden. externe links zijn niet meer nodig. Als ik op de foto icoon druk kan ik direct een foto uit mijn telefoon galerij plaatsen en die is direct zichtbaar. (zwarte pijl)
icoons.JPG


heb je je BB code aan of uit staan (rode pijl) ?

Als ie uit staat dan werk je met codering


staat ie aan dan komt gelijk de foto zichtbaar als die die laad via de zwarte pijl..
 
Laatst bewerkt:
Fotos is goed hoor :t
ik hoef de bericht ook niet meer te bekijken omdat de foto gewoon direct in het bericht geladen kan worden. externe links zijn niet meer nodig. Als ik op de foto icoon druk kan ik direct een foto uit mijn telefoon galerij plaatsen en die is direct zichtbaar. (zwarte pijl)

Ik plak meteen de BB-code, maar als ik dat doe zegt ie dat de foto te groot is.

Maar jij ziet de foto in dit bericht wel => The Riding Game (deel 20) dus die boven mijn klaagzang ;) niet die eronder die zie ik namelijk ook. Want als jullie die wel zien, dan plaagt de server mij, als je die niet ziet kan de proxy ook niet omgaan met een te grote foto, wat ik gewoon slecht vind,

@Jer0en Bedankt, dat is een goeie tip.
 
Ik plak meteen de BB-code, maar als ik dat doe zegt ie dat de foto te groot is.

Maar jij ziet de foto in dit bericht wel => The Riding Game (deel 20) dus die boven mijn klaagzang ;) niet die eronder die zie ik namelijk ook. Want als jullie die wel zien, dan plaagt de server mij, als je die niet ziet kan de proxy ook niet omgaan met een te grote foto, wat ik gewoon slecht vind,

@Jer0en Bedankt, dat is een goeie tip.

In de eerste poging zie ik ook niet je foto..dan zie ik zo'n mooie kruisje staan.

Wellicht heb ik dat bericht niet dat de fotos te groot zijn, omdat mijn camera op zn laagste resolutie staat.. dan maak ik foto's van 2 tot 2.5 mb.. Wellicht ga ik wel even kijken wat ie zegt als ik deze op zn hoogst zet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan