The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
En zeggen dat ik er effe geen zin* in had, ondanks die hier de hoek om draaien. Ik vond ze algemeen gezien zo gemakkelijk dat ik er dus geen moeite voor wilde doen, maar toen ik zag dat die "vandaag wel moeilijk" is, dacht ik, ik zal toch maar effe de motor buiten zetten en wachten op de bus van 18:35u :+

Je motor bij een stelplaats van OV bussen, waar er minstens 5 mee de foto op kunnen
De bussen hoeven er niet volledig op te staan natuurlijk, als ik 5 snuiten of achterkanten van de bussen zie weet ik wel dat er (minstens) 5 staan

* zit met wat miserie die mijn zin wegneemt, maar niets voor dit topic
 
Mijn brommer heeft rustdag aangezien het goor weer is en ook al is die ingeruild ga ik het ding toch niet vettig maken :+
 
Was nog aan het twijfelen maar laat maar voor vandaag.
Morgen eerst flink stuk fietsen en dan gaan we eens voor die top 30 plek
 
Indien goed:

Je motor pal bij een betaalautomaat van een parkeergelegenheid

Voorbeeld
Zo'n ding waar je een uitrijdkaartje gaat betalen om door de slagbomen te kunnen dus.
 
Die hebben we hier in gemeente Heerlen niet , alleen wat een kaartje uitkomt na het betalen om achter de voorruit te leggen.
Dus dan ga ik maar slapen 🙈
 
Die hebben we hier in gemeente Heerlen niet , alleen wat een kaartje uitkomt na het betalen om achter de voorruit te leggen.
Dus dan ga ik maar slapen 🙈
Deze zijn ook meestal niet van de gemeente maar van organisaties als Q-park e.d.
Je vindt ze bijvoorbeeld ook bij overdekte parkeergarages ;)
 
Dichterbij kon ik even niet komen, maar ze zijn van rijschool Wierks.

1397095


Ik kan zo nog wel een zoom plaatsen waarop je het "L"etje kan zien op de trekker, mocht het nodig zijn..

Edit: Het lijkt dat de inzoom zelfs nodig is op "Wierks" op de vrachtwagen te lezen.. :')
 
Laatst bewerkt:
Indien goed:

Je motor naast een rij winkelwagentjes die langer is dan je motor


Dus zo er naast dat je ook kan zien op de foto dat de rij karretjes langer is dan de lengte van de motor.
 
Je motor bij winkelwagentjes van 2 verschillende winkels of 2 verschillende modellen winkelwagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan