The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, puntjes weer bijgewerkt. Gelijk even zeuren.....
Gisteren was niet de grootste staking in het nederlandse OV ooit, 2005 was gelijkwaardig.
De plek waar bussen staan gestald heet gewoon een garage. Een remise is voor trams.
De staking gisteren had, in tegenstelling tot wat veel mensen schenen te denken, niks te maken met looneisen. Het was onderdeel van een hele reeks acties om te bewerkstelligen dat de pensioenleeftijd niet almaar wordt opgevoerd. De enige reden hier achter is alleen maar omdat de roverheid onze pensioenpotten gebruikt om z'n eigen tekorten aan te vullen.
 
Zo, puntjes weer bijgewerkt. Gelijk even zeuren.....
Gisteren was niet de grootste staking in het nederlandse OV ooit, 2005 was gelijkwaardig.

Sorry, hoorde het op de radio. Daar overdrijven ze nogal eens. _O-

De plek waar bussen staan gestald heet gewoon een garage. Een remise is voor trams.

Thnx, weer wat geleerd. Dacht ik even slim te doen...

De staking gisteren had, in tegenstelling tot wat veel mensen schenen te denken, niks te maken met looneisen. Het was onderdeel van een hele reeks acties om te bewerkstelligen dat de pensioenleeftijd niet almaar wordt opgevoerd. De enige reden hier achter is alleen maar omdat de roverheid onze pensioenpotten gebruikt om z'n eigen tekorten aan te vullen.

Stemmingmakerij van de politiek/NOS.

Ik sta overigens alleen maar achter de staking. Al is het om het feit dat er écht gestaakt wordt. In Nederland zijn we geweldig in staken zonder dat iemand er last van mag hebben. Nu eindelijk eens een staking waarbij mensen het voelen. Heerlijk.

Andere vraag: hoe gaat het inmiddels met je?
 
Sorry, hoorde het op de radio. Daar overdrijven ze nogal eens. _O-



Thnx, weer wat geleerd. Dacht ik even slim te doen...



Stemmingmakerij van de politiek/NOS.

Ik sta overigens alleen maar achter de staking. Al is het om het feit dat er écht gestaakt wordt. In Nederland zijn we geweldig in staken zonder dat iemand er last van mag hebben. Nu eindelijk eens een staking waarbij mensen het voelen. Heerlijk.

Andere vraag: hoe gaat het inmiddels met je?

_O- Tsja, als media moet je het wel wat aandikken om kijkers/luisteraars te trekken....

Overigens is remise wel juist (Remise (openbaar vervoer) - Wikipedia) en dacht je dus niet slim te doen, maar ben je slim :t en ik dus een beetje dom :$ Bij ons (GVB) wordt het garage genoemd, maar denk dat dat ook te maken heeft met het onderscheid maken tussen tram, bus en metro......

Stakingen en acties zouden veel massaler moeten, helaas is de saamhorigheid en actiebereidheid alleen steeds verder te zoeken in Nederland, mede als gevolg van een sterk staaltje verdeel en heers door de politiek en werkgevers organisaties....:(Zo min mogelijk vaste contracten, 0 uren contracten, soepele ontslagregels, etc. Mensen houden hun mond uit angst voor het verliezen van inkomsten.

Met mij gaat het steeds iets beter, helemaal de oude ga ik niet meer worden helaas (aortaklep heeft naast de aangeboren afwijking wat schade opgelopen) maar marathons rennen deed ik toch al niet dus al met al valt het mee. Het 1,5 jaar geleden stoppen met roken, veel bewegen, bewuster en gezonder eten helpen me wel enorm in het genezen. Had ik in de conditie geweest van voor die tijd was ik op zeker nog niet thuis geweest en misschien zelfs nooit behandeld hoeven worden....'(
 
@Roeleey , blij te horen dat het beetje bij beetje beter gaat! :t

En dat waar ze de bussen "verzamelen", dat noemen ze bij ons gewoon een stelplaats :+
 
1397149


Indien goed:

Je motor op de foto bij een bunkerstation

 
je motor bij een tankstation met het vulpistool in je tank

of te wel maak een foto als je aan het tanken bent of hang gewoon het pistool erin
 
Maakt in ieder geval goede foto`s.
en de opdracht was uiteraard goed

Zit met spanning op wat nieuws te wachten , of naar bed of nog een rondje rijden dus kom maar op
 
Nu nog uitvissen hoe ik een melding van een mail krijg, want dat is nog niet gelukt :/

Je motor bij een minigrondwerkmachine
Beetje aangepast voor meer duidelijkheid ...

Voorbeeldje ...
Moet niet van het merk Bobcat zelf zijn, maar dus zo een mini grondwerkmachine. Dus zo klein dat de bestuurder maar net in de cabine past, en er buiten dat niet veel aan is.
Maar als zulk een machine zo klein is, noemen wij dat hier al gauw een bobcat :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zn mini graver ga ik nu wel vinden maar zoiets als dit wat meer op een pallet verplaatser lijkt ga ik nu niet vinden
 
Zn mini graver ga ik nu wel vinden maar zoiets als dit wat meer op een pallet verplaatser lijkt ga ik nu niet vinden
Opdracht nog eens goed lezen ;)
In de bijkomende uitleg spreek ik over "grondwerkmachine", kan dus vanalles zijn ;)
Op die "liftarm" kan je dus vanalles monteren he, en zo een mini graver noemen wij ook "bobcat"

Edit: opdracht beet anders geformuleerd ;)
 
NTV 650 is ook een beest ja _O-

Je motor bij een bord met bouwplannen voor bedrijfsunits

Voorbeeld is van units die nog te huur of te koop zijn en kwa afmeting veranderd kunnen worden maar dat hoeft van mij niet perse.
Als het maar duidelijk is dat het betreft dat het nieuwe nog te realiseren units zijn
20190529_232047.jpg
 
Even offtopjc dan , hier een sneak peak van de aankomende brommer.
Stond vandaag ene bij de dealer alleen wordt mijne nog uitgevoerd met andere uitlaat , korte nr bord houder en zelfde knippers als de 750 en zelfde wiel striping.


20190529_144946.jpg
20190529_144955.jpg


Toont iets meer spierballen zeg maar en is wat agressiever kwa looks.
Ook laat ik denk ik de kapjes spuiten wat onder het zadel zitten en dan in het blauw( die wat ongespoten is , uiteraard zit die aan de andere kant ook )
wheel hugger in het blauw staat ook al op de lijst net als
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan