The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit te wachten op een koper voor mijn auto want in Landgraaf staat er ook ene en dat is slechts kilometer of 5 , maarja kan dus niet weg
 
Morgenochtend ga ik een motor ophalen en kan ik langs zo'n ding rijden. Als iemand niet weet waar er een te vinden is, ik zag een mooi overzicht op Nudge waar die dingen te vinden zijn.
Oh da's nog handiger dan die ene die ik ken. Maar voor mij nog steeds niet haalbaar vandaag. Ik ga de link wel bewaren, dank! :)
 
20190531_205152.jpg
 
Bedoelde eigenlijk rood zoals op de foto maar aangezien ik niet duidelijk was want dan had ik er signaal rood bij moeten zetten keur ik hem goed.
Model is dus ook goed
 
Bedoelde eigenlijk rood zoals op de foto maar aangezien ik niet duidelijk was want dan had ik er signaal rood bij moeten zetten keur ik hem goed.
Model is dus ook goed
Dat is al bijna even specifiek (en zeldzaam) als een witte Golv V GTI :+
 
Ikke helemaal naar de andere kant van Brussel gereden gisteren, want daar heb ik anderhalf jaar geleden gewerkt en wist ik er dus een staan... Opdracht net vervuld!
Op de terugweg dan nog wel uitgekeken naar zo'n Suzuki, maar niet gevonden natuurlijk.
Je had gewoon naar Leuven kunnen rijden ook hoor ;)
Want ...
Of als een mini bieb zeker _O-
... hier zie je ze met hopen, in Leuven en omgeving stikt het er zelfs van.


Anyway, voor wie er met de motor op uit trekt dit weekend, kans genoeg, het is superweer, dus de old timers worden weer van stal gehad, en ook VW Kevers zullen in grote getallen te zien zijn!

🌞🕶⛱
 
Je had gewoon naar Leuven kunnen rijden ook hoor ;)
Want ...

... hier zie je ze met hopen, in Leuven en omgeving stikt het er zelfs van.


Anyway, voor wie er met de motor op uit trekt dit weekend, kans genoeg, het is superweer, dus de old timers worden weer van stal gehad, en ook VW Kevers zullen in grote getallen te zien zijn!

🌞🕶⛱
Ik ben er nog nooit een tegengekomen in Leuven, hoewel ik er toch al eens vertoef. Echt niet goed gekeken dus!
 
Ik ben er nog nooit een tegengekomen in Leuven, hoewel ik er toch al eens vertoef. Echt niet goed gekeken dus!
Omdat je er nooit op let, daar je er geen behoefte aan hebt.
Had ik ook met die "olifantenflapjes" _O-

O jee ... daar ben ik weer met die olifantenflapjes 🤪
Ik ga toch is voorstellen om dat in het woordenboek te laten opnemen, ik vind het een leuk wiord :+
 
Het scheelt waarschijnlijk ook hoe je jezelf door de stad beweegt. Rijdend valt mij een boekenkast echt niet op tenzij ze er een grote knipperende pijl bij zetten. :+
Die ene die ik ken, daar wandel ik tussen de middag nogal eens langs.
 
je motor bij een winkel wat spullen tbv vechtsport verkoopt.

dus bijvoorbeeld bokshandschoen of bokskleding
Andere vechtsporten mag ook uiteraard boksen is maar een voorbeeld
 
@Mitssz
Was ervanuit gegaan dat we flink punten gingen pakken aangezien het weer weekend is O-)🙈
De "oude rotten" in dit spel weten al lang dat er in TRG juist veel minder actie is in het weekend dan in de week. De meeste puntjes worden behaald tijdens woon-werk ritten ;)
Het is dat ik regelmatig weekend diensten doe, maar niet dit weekend :P
 
Ja dat was al bekend dat het meeste behaald wordt tijdens woon/werk maar had gehoopt op zn punten streak als vorig weekend O-)
 
Ja dat was al bekend dat het meeste behaald wordt tijdens woon/werk maar had gehoopt op zn punten streak als vorig weekend O-)
Volgend weekend misschien ...
Enfin ... als ik dan al niet aan 1.000 zit, want daar houd het op voor mij, dit keer écht 😁
En het mag ook niet zo warm zijn als dit weekend, want met zulk een warm weer kruip ik niet voor mijn plezier in mijn motorpak 😓
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan