The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Langs twee stations gereden waar volgens Maps zo'n ding staat maar kennelijk rijdt NS niet meer op dat traject. Staat tegenwoordig een rode automaat.. B|

En Dordrecht Centraal Station is een beetje te druk om met de motor op te crossen rond de spits _O-
 
20190923_174614.jpg
 
Nahh, als iemand die ff snel doet en zorgt voor een makkelijke, ik heb net de motor opgehaald tijdens werk dus vanavond na werk kan ik wel een fototje schieten 🤗
 
Hier is windkracht 4 zo ongeveer storm dus die dingen om kliko vast te zetten zijn niet nodig.
Maar ach ik heb toch nog steeds geen vies weer motor dus vind het niet erg dat het 2 dagen duurt 🤪 O-)
 
Ik was vanmorgen nog langs een tankstation gereden waar ze volgens Street View op de parkeerplaats zouden staan, maar inmiddels dus ook al vervangen door die grote ronde dingen '(

Waar is de Div gebleven dan @peter-1981?
 
Staat bij motoport Echt , 2 nieuwe banden , nieuwe remvloeistof en kleppen stellen.
Had al veel zelf gedaan maar die dingen kan ik niet zelf en aangezien het ding minimaal de winter nog blijft zal ze toch veilig moeten zijn dus dan maar even ergens anders laten slapen.
Zaterdag pas weer ophalen aangezien ik de rest van de week werk.
 
Nope en in dat licht gezien ben ik eigenlijk weekje te laat geweest met de diva weg brengen.
Maarja het is vlug zaterdag dat scheelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan