The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De driehoek weer in de prullenbak, gelukkig deze op de route.
85D37598-4E2F-433C-BD47-046DD58E8CBC.jpeg
 
Je motor naast een bord van een restaurant
...
Nou, effe in de context van deze opdracht, ik ben aan de wandel en ik kom dit tegen:
20200111_124837.jpg

Kom je zelden tegen dat je in een eet etablissement zélf meegebracht voedsel mag nuttigen.

En dat ze het dan nog duidelijk aankondigen ook! :o

Btw: @Deeffox is er alvast ook welkom :+
 
Haha nou ik heb wel getwijfeld tussen de D van Duvel en degene die ik gebruik. De D van Duvel gebruikte ik vroeger altijd in de tijd van MSN :YY

Maar de D die ik gebruik is van de Detroit Red Wings, van hun gelegenheidsjersey voor de stadiumseries 2016
Dit is hun officiële logo, en ze komen dus uit Detroit: Motor City, vond ik dus wel lekker toepasselijk. En de Wings zijn mijn favoriete team ook nog eens *D

Dus niet zo maar een plaatje gepakt :P

Sorry voor het off-topic verhaal.. maarja, passies... O-)
 
Indien goed: Je motor bij een hek met prikkeldraadrol erop.

Dus niet het rechte prikkeldraad, maar het prikkeldraad dat als een soort wokkel is uitgerold.

Goed voorbeeld:
shutterstock_170934761.width-800.jpg


Fout voorbeeld:
images.jpeg
 
Bestaat niet meer in Nederland. Zelfs de Concentratiekampen hadden het niet. Ben bij de AIVD /MIVD, oude pand van de BVD, Gevangenis van Scheveningen, Zoetermeer geweest. Bij de Frederikkazerne, Kazerne Ypenburg... 't is er gewoon niet
 
Dat rollende weet ik wel waar.. alleen ff kikk
Bestaat niet meer in Nederland. Zelfs de Concentratiekampen hadden het niet. Ben bij de AIVD /MIVD, oude pand van de BVD, Gevangenis van Scheveningen, Zoetermeer geweest. Bij de Frederikkazerne, Kazerne Ypenburg... 't is er gewoon niet

Weet wel een hek te vinden met gerolde prikkeldraad erop. :Y als @DKP en @Deeffox mij niet voor zijn :+8)7
 
Dat rollende weet ik wel waar.. alleen ff kikk


Weet wel een hek te vinden met gerolde prikkeldraad erop. :Y als @DKP en @Deeffox mij niet voor zijn :+8)7
Ik zit morgenvroeg pas weer op de motor ;)
In principe moet ik morgen echter niet op de luchthaven zijn, maar als jij of @Deeffox mij nog niet te snel af zijn, passeer ik er wel morgenvroeg op weg naar de opleiding :+
Of ik moest er elders al tegenkomen ... maar ik ga er niet elders naar op zoek terwijl ik weet dat we rond de luchthaven er een paar miljoen* km daarvan hebben ...

* Oke, lichtelijk overdreven als je weet in ongeveer 17km de luchthaven rond gecirkeld te geraken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan