The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie net dat in Belgie niet meer recreatief op de motor gereden mag worden, alleen woon-werk..... Sterkte daarmee vrienden....😢
Ik moet momenteel in ieder geval nog redelijk wat woon werk km's doen ... dus ...

Komende zaterdag 92km enkele rit voor een Aldi in Ravels, nabij de NL grens ... als het petflesje dan ook nog eens daar vlakbij zou wille liggen he :9~
En hier en daar een klein omwegje is wel te permitteren hoor O-)
 
in NL

 
Dit ook goed?
20200327_120704.jpg
 
Nee want het is verkocht en niet verhuurd .
Dat kantoor villa had ik door de vingers gezien maar verhuurd of verkocht is wel een te groot verschil dan gok ik dat de rest van de spelers hier het ook al gevonden hadden.
 
Ik heb werkelijk nog nooit een bordje verhuurd op een pand zien staan... wordt zeker nu bijna iedereen thuis moet werken en uitdaging om er een te vinden. Gisteravond op de terugweg met de Petfles in de tanktas ook nog ff gezocht maar niets gevonden.

Gok dat deze gaat verlopen. -O-
 
2 bedrijventerreinen en een stad gehad, zat te huur en te koop. Maar niet verhuurd.
Ik ook, na mijn gerechtvaardigd bankbezoekje, nog wat "illegaal rond getoerd" :+

Veel te huur gezien, niks verhuurd, maar ik acht het zeker niet onmogelijk hoor, en af en toe een opdracht die verloopt, dat is toch geen probleem?

Morgen 92km enkel naar een andere werkpost, dus wie weet ...
 
iets te vroeg maar ga zo fietsen en nu maar een makkelijke aangezien er hoop mensen al wat gezien hebben

Je motor bij het bord kantoren te huur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan