The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien goed: MOTOR LANGS EEN RENAULT TWINGO OUD MODEL
(met die typische "oogjes" koplampen, typisch handvat deuren...zie bijlage)
Screenshot_20200608-095150_Photos.jpg
Heb hem paar weken geleden verkocht😡
 
Omdat @VeryMeanMachine nog geen oordeel heeft gegeven, besloot ik toch maar het risico te nemen, en door te rijden, en te gaan voor een 100% correcte spelling:

Door deze TL foto te maken dus ...

Plaatsnaambord van de stad Luxembourg, zoals het gelijknamige land Luxembourg ... alwaar die stad zich nota bene ook nog in bevindt :P

Maar ... the show must go on, dus ...indien die van mij goed is ipv die van @diny , dan wordt het:

Je motor langs een Renault Twingo oud model
(Je weet wel, die met de typische "oogjes" koplampen, typisch handvat deuren...zie voorbeeld)
Voorbeeldje ...
Voor meer info, @diny Heeft er net zo eentje verkocht :+

En indien de mijne een TL is, kijk dan 2 berichten hier boven om de lopende opdracht te kennen
:+

De mijne is dus een TL.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indien goed : je motor op de foto pal naast een quad

Oeh.... ik weet er eentje te staan, alleen weet ik niet of de bewoner van dat pand het leuk vind als ik mijn motor naast zijn Quad in zijn/haar voortuin zet...
Straks onderweg maar eens even kijken of ik 'm op de foto kan zetten als ik zo naar Kempenhaege ga.

Edit: helaas, staat er niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20200609-123311.png


Indien goed @MotorGerrit :
Je motor onder een poort (boog van bakstenen).
Dit mag een voetgangerspoort zijn, maar ook voor voertuigen is prima. Als het maar een boog van bakstenen is. Voorbeeld (edit: voorbeeld bijgewerkt naar een terugblik uit mijn jeugd 8-) maar de poort hoeft niet zo uitgebreid te zijn, een poort naar een hofje of park is ook prima, zolang maar van bakstenen). Lekker makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
20200609_183828.jpg



Ik heb de motor tegen de poort gezet met het remhendel om echt onder de poortboog te staan. Was niet vanzelfsprekend er weer uit te geraken, kijk maar hoe diep de motor stond tegenover her voetpad :X
20200609_183838.jpg



Indien goed:

Je motor bij een tennisclub
 
Reeds op het werk, dus een ...

INDIEN GOED:

Je motor bij een ijsbaan

Voorbeeldje...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja zoals daar! Volgens de opdracht moet je motor er voor staan, maar kan er voor het gemak wel van uit gaan dat het hele rijtje hetzelfde is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan