The Riding Game [Deel 23]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb juist dat als ik er niet meer naar op zoek ben dat ik het dan pas tegenkom.

Zo weet ik 100% zeker dat de buurman volgende week een Shovel van de zaak gaat krijgen.
 
Net een aardig stukje gereden tussen de boerderijen hier in de buurt,maar geen enkele trekker met dubbel lucht kunnen spotten -O-
Dubbellucht is als er 2 achterwielen per kant op zitten.
 
Dubbellucht is als er 2 achterwielen per kant op zitten.
Hier zie je ze ook wel eens met "dubbellucht" aan slechts één kant. En dan zelfs met spacers van bijna een meter ertussen. Meestal bij maaien van schuine snelwegbermen. In de ene richting maaien, lags de andere berm, ook maaiend, weer terug (tussen 2 of meer oprit/afrit complexen dus). Dan hebben ze die verbreding enkel nodig aan de kant die naar beneden hangt, aan de andere kant zetten ze er dan geen, omdat ze dan de weg niet meer op kunnen. Heb er onlangs nog ene aan het werk gezien langs een stuk snelweg waar die cinfiguratie handig is, daar doen ze dat 2 a 3 keer per jaar.
 
IMG_20210425_210240.jpg

IMG_20210425_205901.jpg

Indien goed:

Je motor VOOR een drive-in woning op de foto

Zo'n huis met een garage er in
 
Ow haha, dit waren de enige borden met het woord "tol" er op in de omgeving. Ook bij de tolpoorten (bij beide foto's op de achtergrond) zelf geen borden meer. Wel nog een bord met de tarieven, maar daar staan de woorden "tol" en "betalen" beide niet op..

Gelijk even het pasje bijgeladen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan