The Riding Game [Deel 24]

vb
1669795237325.png
 
daar zak je broek toch van af. B|

polski is vertaald naar nederlands pools, dus snap die afkeuring wederom niet.

we wachten wel weer 48 uur op de volgende opdracht, die die dan weer kan gaan afkeuren om iets onzinnigs.

en dan een voorbeeld geven waar "poolse" en "polski" op de voorgevel staat. _O-

Nu haalt ie zijn eigen beredenering onderuit ;)

1669795987784.png
 
Ik begrijp Jort en ik begrijp het onbegrip van anderen....

in de opdracht staat " het woord Poolse". Niet "voor een Poolse supermarkt"

Wellicht iets te specifiek, waar hij eerst niet bij stilstond maar pas achterkwam toen de foto van Dutchy werd gepost?
 
Sorry jongens,

Meestal ben ik helemaal niet moeilijk , maar ik vroeg echt om Poolse, niet om Polski.

Anders kunnen we alles wel goed keuren.
Daarbij lijkt het mij niet zon hele moeilijke opdracht. Dit is in iedere middel tot grote stad te vinden.

En bekijk het positief, heb je een goede rede om nog even lekker door te rijden.
 
Sorry jongens,

Meestal ben ik helemaal niet moeilijk , maar ik vroeg echt om Poolse, niet om Polski.

Anders kunnen we alles wel goed keuren.
Daarbij lijkt het mij niet zon hele moeilijke opdracht. Dit is in iedere middel tot grote stad te vinden.

En bekijk het positief, heb je een goede rede om nog even lekker door te rijden.

Alles gaat met golven. Soms zijn er golven waarin 'de geest' geest van de opdracht belangrijk wordt geacht, soms golven van 'de letter' van de opdracht. Zo zijn er in het verleden opdrachten geweest (als voorbeeld) dat je motor bij een tank moest staan, en dan moest je een foto met een motor bij een benzine of dieseltank ook goedkeuren, want ja, er staat toch 'tank', en dit is ook een tank. Die golven komen en gaan met deelnemers, mensen die actiever worden of minder actief, de tijdsgeest en hoe moeilijk de opdracht is. Zelfde voorhaal met voor/bij/onder/op/voorzetsels. Soms worden ze erg letterlijk genomen, soms wat ruimer. Ach, hoort er een beetje bij zeker. Net als dat sommige mensen het er soms niet mee eens zijn.

Ik begrijp dat als je vraagt om 'Poolse' op de gevel, dat je ook 'Poolse' wilt zien, en niet per se een vertaling. De opdrachtgever is altijd de jury. :t
 
Waar is het uberhaupt??? Kan ik daar lekker Soljanka en Bietensoep halen
Hier.

Het is een spel, geen rechtzaak...
:^

En het hele idee is volgens mij een combinatie van zoeken, rijden en foto's maken, en daar dan over praten op MF.

Dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
1) Je doet het inderdaad daarvoor.
2) Je doet het voor iets anders (de puntencompetitie, je ego, whatever)

Welnu, in geval 1 maakt het dus niet zo veel uit als een wat striktere opdrachtgever 'm afkeurt - je hebt je immers vermaakt!

In geval 2, tsja, ligt het toch een beetje aan jezelf O-)

Nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met voertuigen (type maakt niet uit) van minimaal twee verschillende rijopleiders. (De namen van de rijopleiders moeten te lezen zijn op de voertuigen.)
 
Indien goed

Je motor bij een met uitsluitend "Polski" supermarkt op de gevel.
 
Laatst bewerkt:
@Dutchy Goed uiteraard.

Maar wil je die zin met de nieuwe opdracht even corrigeren? Zo te lezen is er iets misgegaan, en nu is hij onduidelijk (maar klinkt wel alsof 'ie streng beoordeeld gaat worden ;) )
 
Welnu, slechts één manier om daarachter te komen. Dan ga ik nu snel weer mijn handen terugstoppen in de handschoenen.

20221202_195317.jpg
 
Nieuwe opdracht:

je motor op de foto bij een lichtgevende kerstster. (Even weinig inspiratie verder. The show must go on.)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan