The Riding Game [Deel 24]

Welke smaak willen jullie
20230730_061141.jpg

Nieuwe opdracht:
Je motor bij een brandwachterstoren
Vb
562bdc14-1dca-11ea-9031-d71323b84cd2.jpg

Deze staan in het bos om naar brand uit te kijken.
 
Goede morgen allemaal.

Nieuwe opdracht:
Je motor bij een Victor Veilig verkeerspop. Vb.
550x549.jpg


Succes!
 
[Offtopic]

Dit toont toch ook echt wel het gemiddelde levenspad van deze poppen

1. 9 van de 10 ouders die zelf alles met de auto doen en te hard rijden dumpen de pop midden op straat, want o mijn kind
2. Iemand op de fiets krijgt bij het uitwijken het vlaggetje in zijn gezicht of oog. Want punt hangt exact op ooghoogte van een gemiddelde fietser
3. Vlaggetje wordt gesloopt
4. Pop wordt aangereden of verplaatst omdat hij praktisch midden op de weg staat omdat hij anders minder zichtbaar is want: he, vlaggetje is er nu niet meer
5. Als bij punt 4 de pop nog niet gedeukt was en het rode hoedje er nog op zit gaat het rode hoedje bij de eerste beste storm kapot. De eigenaar laat hierbij de pop een ruime week (al dan niet langer) in de straat rondslingeren (want niet mijn probleem en het hoedje wordt nooit opgeruimd) deze verschuift in de weken erna gemiddeld 3 meter per week.
6. Pop wordt aan een paal geketend
7. Pop wordt omgedoopt tot brandkraan voor honden
8. Pop wordt gesloopt
9. Geen mens die meer naar de pop omkijkt behalve met afschuw omdat het een verpaupert beeld van de wijk geeft.
10. Kapotte pop levert met de scherpe randen en losse delen een gevaar op voor kinderen.

Mijn mening zonde van het plastic, vergroten het gevaar voor het verkeer en spelende kinderen en ze bereiken hun doel niet. B| :N

[/Offtopic]

Good back to the game :]:Y
 
Hey etterbak*, ik wilde zo ook naar Zevenhuizen rijden😜

*Geintje, allereerste MF post en gelijk een puntje voor TRG. Doe je goed🙂
 
Indien goed

JE MOTOR BIJ EEN (prive) BINNENHAVENTJE WAAR BEWONERS HUN BOOTJE VOOR DE DEUR HEBBEN LIGGEN. GÉÉN JACHTHAVEN.

voorbeeld
20230804_185328_copy_4320x3234.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan