The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe opdracht:

Je motor aan een parkeerterrein met een melding van minstens 600 plaatsen
Voorbeeldje ...
Als het om zo een digitaal bord gaat dat het aantal nog vrije plaatsen aanduid mag dat ook, maar dat moeten er dan ook minstens 600 zijn.

@ ArendJan, idd, heb een dag vrij vandaag, en die Carrefoursite is hier heel dichtbij, op gemiddeld 500 m ;)
Nu reeds de elfde foto op die site :P
Carrefoursite Tienen ligt dus hier.
 
Met streetview merk ik dat het aantal plaatsen hier niet word aangegeven.

Alle grote parkings ben ik afgegaan maar helaas.
 
Same here, zulke bordjes staan hier niet...

Natuurlijk kun je eens pech hebben met een opdracht, maar meestal probeer ik ze zelf wel zo te formuleren dat ze vrijwel overal uitvoerbaar zijn, zodat iedereen kan meespelen.
 
Ik heb blijkbaar ook mijn persoonlijk record van 9 minuten verbeterd naar 8 minuten voor het uitvoeren van een opdracht! *O*

Voor de nieuwsgierigen, al mijn foto's op die Carrefoursite Tienen:
01
02
03 (na een van de zovele onderhoudsbeurten, want geen kuipdelen) :P
04
05 (net zoals vandaag ben ik toen tweemaal die dag naar daar gereden)
06
07 (de foto waar ik de inspiratie voor de nieuwe opdracht voor vandaag uit gehaald heb)
08
09 (en nog eens net zoals vandaag ben ik toen tweemaal die dag naar daar gereden)
10 en dan de eerste van vandaag ...
11 ... en de tweede

Waarvan 6 & 11 zelfs op dezelfde plaats *D

@ Jaeger, de eerste twee op die site waren nog met mijn BMW 8-)
En ik probeer mijn opdrachten ook haalbaar te maken. Ik heb deze ooit al eens geplaatst, en die werd toen vrij snel ingelost :]
Zoals je zegt, je kunt pech hebben, maar evengoed geluk.
We hebben het hier al meerdere keren gehad, plaatst iemand een moeilijke opdracht, is die meteen ingelost, de volgende plaatst een gemakkelijk ... en ze vervalt na twee dagen _O-
 
Ik heb blijkbaar ook mijn persoonlijk record van 9 minuten verbeterd naar 8 minuten voor het uitvoeren van een opdracht! *O*

Voor de nieuwsgierigen, al mijn foto's op die Carrefoursite Tienen:
01
02
03 (na een van de zovele onderhoudsbeurten, want geen kuipdelen) :P
04
05 (net zoals vandaag ben ik toen tweemaal die dag naar daar gereden)
06
07 (de foto waar ik de inspiratie voor de nieuwe opdracht voor vandaag uit gehaald heb)
08
09 (en nog eens net zoals vandaag ben ik toen tweemaal die dag naar daar gereden)
10 en dan de eerste van vandaag ...
11 ... en de tweede

Waarvan 6 & 11 zelfs op dezelfde plaats *D

@ Jaeger, de eerste twee op die site waren nog met mijn BMW 8-)
En ik probeer mijn opdrachten ook haalbaar te maken. Ik heb deze ooit al eens geplaatst, en die werd toen vrij snel ingelost :]
Zoals je zegt, je kunt pech hebben, maar evengoed geluk.
We hebben het hier al meerdere keren gehad, plaatst iemand een moeilijke opdracht, is die meteen ingelost, de volgende plaatst een gemakkelijk ... en ze vervalt na twee dagen _O-

DKP bedoeld een foto van ey-dzeej op deze locatie Google Maps

Moet wel zeggen dat ze in Gouda van nummers overgestapt zijn op vol en vrij.
 
Mocht ik nog op tijd thuis zijn ( voor iemand anders hem doet) weet ik wel een aantal locaties op korte afstand om hem te doen...
 
Het stikt hier van de grote parkeergarages, maar staat nergens een aantal bij....
QQmHCdz.jpg

Hier gaan wel heeeeeel veeel autos in :Y
 
xg0APO4.jpg

Ook hier geen cijfertjes, AMC terrein passen ook duizenden auto's, maar ook geen bordjes...
Maar gelukkig al gelukt *O*
 
Laatst bewerkt:
r5pk3sH.jpg


_O- stond nog op het amc terrein te balen en toen kwam de nieuwe opdracht die ik 200 meter verderop kon doen...

Je motor bij een bord dat aangeeft dat er alleen politievoertuigen mogen parkeren
 
Laatst bewerkt:
Hmm die hebben we hier niet. Is 'parkeren alleen voor medewerkers' bij een politiebureau ook goed genoeg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan