The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heeft het meer te maken met het feit dat hij Belg is :+

Walloniërs gebruiken in ieder geval hydrant :P
Wellicht heeft het dan te maken met het feit dat ik liever Walloniër geweest was dan Vlaming :P

Maar in het vlaams gebruiken wij ook gewoon de term "Hydrant" :Y

Woorden in het vlaams zijn meestal (veel) korter dan dezelfde woorden met dezelfde betekenis in het nederlands

Vlaams:
Ruitenwisser

Nederlands:
regenvoorjeraamweghaalheenenweerzwierstangetje

:+ :+ :+
 
FbRIPXO.jpg
 
Wellicht heeft het dan te maken met het feit dat ik liever Walloniër geweest was dan Vlaming :P

Maar in het vlaams gebruiken wij ook gewoon de term "Hydrant" :Y

Woorden in het vlaams zijn meestal (veel) korter dan dezelfde woorden met dezelfde betekenis in het nederlands

Vlaams:
Ruitenwisser

Nederlands:
regenvoorjeraamweghaalheenenweerzwierstangetje

:+ :+ :+

Je hebt gequoted voor mijn edit ik had al toegevoegd dat zelfs een meneer van Vlaams Belang het woord gebruikte en dat wil wat zeggen.

En wat ons regenvoorjeraamweghaalheenenweerzwierstangetje betreft waarom staat Manneken Pis in België en niet in Nederland?
 
Deze dus na al dat gebabbel...
:$ :$ :$
Je hebt gequoted voor mijn edit ik had al toegevoegd dat zelfs een meneer van Vlaams Belang het woord gebruikte en dat wil wat zeggen.
Ik ben de traagste nog niet he :P
En wat ons regenvoorjeraamweghaalheenenweerzwierstangetje betreft waarom staat Manneken Pis in België en niet in Nederland?
omdat België gevuld is met z**kerds ... (de politiek bedoel ik dan he ...) :')
 
:$ :$ :$Ik ben de traagste nog niet he :Pomdat België gevuld is met z**kerds ... (de politiek bedoel ik dan he ...) :')

De Belg die ik laatst sprak gaf als antwoord omdat ze in Nederland al genoeg zeikerds hebben.

Maar jou antwoord vind ik ook wel leuk, vooral omdat jij hem zelf gaf _O-
 
Ter verduidelijking:

3PjUCUh.jpg


Het gaat natuurlijk om die grijze achterin.

Indien goed:

Je motor bij een onbewaakte spoorwegovergang
 
Laatst bewerkt:
Spoorwegovergangen worden door de SA (Spooksoliy Arânkas) in 5 categorieën onderverdeeld. Deze onderverdeling heeft ook een juridische status. Er wordt onderscheid gemaakt tussen "bewaakte overwegen" (als er een trein nadert wordt de weg met fysieke middelen afgesloten), "beveiligde overwegen" (als een trein nadert wordt dit kenbaar gemaakt met rode knipperlichten en een bel) en "onbeveiligde overwegen" (afsluitbomen of -hekken, lichten en belsignalen ontbreken geheel). 

Onbewaakt, dus zonders overwegbomen. Maar beveiligd door middel van lampen/bel is prima.
 
Nou, ik heb mn stilte maar gehouden bij een spoorwegovergang. Na de stilte kwam ook nog eens een trein voorbij...

yr4noKHlioPBkEqcYwUogrcGQXcmEx6Y6f_H8_CaN_q2hVj34o59PsdbxB5fowNE2Sd5O9ezsTJPx8vE98AHn9XDuFo_aRY8HLIp7Kqp0TpckIkXgoka1PVlLhfvBaJk9egGU_qdJ9DKyrC4XxRYQe7Hed_t44xVTDM0B55sKJ43UybdMhpYrdmCdW5UpP3KgSps--h3zkvqhZPhJ2M7n8i96141a9WIdfoELYyBi3RtGQUmdGyhfqOh0oBmGuDMoWT_Y_tZ55SOQ5jYnDj44IH6EBiJuJChSr6sHm2Isn6J0YPpJ5o_gOHZQKnAs8IjbNnWDLHEj3IIJK3BH_fJC2sx4-cQGkXpZHHfXd8e75jotIo_XBrem232Qv4gYgSt2MjEHNfTV_APzFPqRW1vPNDBUO0txSqDJMlWxCM7qAzj31xPmCH5VbgD8yIrp9Kl-Pm4SueRuLOx_CpB5nkXMNu5EY2Ak1cShWTrUVRVQxTmFYGi888Ny9jkEW4Rpczor7Fw6y1g-3nRyRIbqX-Y8M7-wcudfJaWlj4hgDwD4zwqEB6h8UFia4RSwnAxXr5escpb=w1716-h965-no
 
indien goed, gaan we een beetje beweging toevoegen :p.

Je motor aan de andere kant van een kanaal/rivier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan