The Riding Game MF Style, SS and the rest [2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

zit niet te wachten op nog meer mannen met hun broek op de enkels _O-

credits voor IMAGIC :+
thanks, was eigenlijk hier alleen maar moest zelf ook lachen
was bezig met een banner voor een klant en dacht, f*cking opdracht wordt niet voldaan...
even illustrator pakken dan ;)
 
Nou, mocht mijn foto goedgekeurd worden.... Nieuwe opdracht:

Ik wil...
Een foto van jou in je motorpak zonder helm zittend op je motor voor een Albert Hein terwijl jij een spiegel-ei eet die boven op je tank staat!

PS Maak voor de duidelijkheid een foto van je tank met ei erop, zonder boord of wat dan ook tussen!
 
Nou, mocht mijn foto goedgekeurd worden.... Nieuwe opdracht:

Ik wil...
Een foto van jou in je motorpak zonder helm zittend op je motor voor een Albert Hein terwijl jij een spiegel-ei eet die boven op je tank staat!

PS Maak voor de duidelijkheid een foto van je tank met ei erop, zonder boord of wat dan ook tussen!

VET :9

wie komt de foto maken in Culemborg morgen? :+
 
Nou, mocht mijn foto goedgekeurd worden.... Nieuwe opdracht:

Ik wil...
Een foto van jou in je motorpak zonder helm zittend op je motor voor een Albert Hein terwijl jij een spiegel-ei eet die boven op je tank staat!

PS Maak voor de duidelijkheid een foto van je tank met ei erop, zonder boord of wat dan ook tussen!

:/ dus weer een opdracht die moeilijk in je eentje te doen is..
 
moeilijk? hoezo?

als het te makkelijk is dan hebben we ook niks aan...

Je moet toch een fototoestel ergens neer leggen of op een statief om van jezelf een foto te maken.
Met deze opdracht verplicht je iemand dit te doen of zijn fototoestel/mobiel af te staan aan een vreemde of bekende.

;)

maar deze is ZEKER te doen in je eentje mits je toestemming van mama hebt om zelf een eitje te bakken _O-

:/ nee... ik ben bijna 38 en woon nog thuis bij mammie omdat ik nog geen ei kan bakken :')
 
Nou als jij een spiegel ei kan bakken die op je tank staat (in plaats van ligt) O-)
Mag spiegelei aan twee kanten gebakken zijn? O-) hoe neem je em anders mee :P

Er staat niet dat ie op de tank gebakken moet worden.... dus...

BEREIDEN :

Smelt een beetje margarine in een koekenpan en zorg er voor - door de pan te bewegen - dat de hele bodem vet is.
Tik met de zijkant van een ei op de rand van de koekenpan, zo dat de eischaal net barst. Tip: Mik op het midden van het ei en doe het niet te hard, niet alle eischalen zijn even dik. Lukt het niet dan er kan altijd nog een tweede - iets hardere - tik volgen.
Breek het ei met twee handen open boven de koekenpan en laat de inhoud van het ei in de koekenpan glijden. Let op: Doe dit voorzichtig anders breekt de de dooier.
Schakel de hittebron lager en laat het eiwit stollen. Tip: Een spiegelei is klaar als het eiwit wit en ondoorzichtig is.

In de koelkast zetten..... dan wordt het eigeel ook hard.
Dan in een bakje dan en ri. Albert.
Camera met zelfontspanner niet vergeten.
Ei uit bakje op tank.. instellen camera... eet smakelijk... flits.

En daar heb je niemand voor nodig. *D
 
Je moet toch een fototoestel ergens neer leggen of op een statief om van jezelf een foto te maken.
Met deze opdracht verplicht je iemand dit te doen of zijn fototoestel/mobiel af te staan aan een vreemde of bekende.

;):/ nee... ik ben bijna 38 en woon nog thuis bij mammie omdat ik nog geen ei kan bakken :')

ik ben 35... En wou dat ik bij mammie nog woonde, had ik vast mijn hypotheek kosten niet :X
 
Laatst bewerkt:
Er staat niet dat ie op de tank gebakken moet worden.... dus...

BEREIDEN :

Smelt een beetje margarine in een koekenpan en zorg er voor - door de pan te bewegen - dat de hele bodem vet is.
Tik met de zijkant van een ei op de rand van de koekenpan, zo dat de eischaal net barst. Tip: Mik op het midden van het ei en doe het niet te hard, niet alle eischalen zijn even dik. Lukt het niet dan er kan altijd nog een tweede - iets hardere - tik volgen.
Breek het ei met twee handen open boven de koekenpan en laat de inhoud van het ei in de koekenpan glijden. Let op: Doe dit voorzichtig anders breekt de de dooier.
Schakel de hittebron lager en laat het eiwit stollen. Tip: Een spiegelei is klaar als het eiwit wit en ondoorzichtig is.

In de koelkast zetten..... dan wordt het eigeel ook hard.
Dan in een bakje dan en ri. Albert.
Camera met zelfontspanner niet vergeten.
Ei uit bakje op tank.. instellen camera... eet smakelijk... flits.

En daar heb je niemand voor nodig. *D

Zo.... jij snapt hem!
Ik vond het zelf origineel, je moet wat ervoor doen (ook rijden) maar toch makkelijk om zelf te doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan