The Riding Game MF Style, SS and the rest [3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat maakt het jou eigenlijk uit als je toch niet echt mee kan doen? :X Kun je beter hopen dat er weinig opdrachten gedaan worden, zodat de rest minder punten verdienen.
Ik hoop gewoon leuke foto's te zien :Y

Vind die opdracht van hoofd, schouders knie en teen nog steeds geweldig grappig _O-

En verder is het toch maar saai op dit forum, dus wil ik hier nog wat leuks zien, en vanaf volgende week hoop ik ook weer mee te kunnen doen :9
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop gewoon leuke foto's te zien :Y

Vind die opdracht van hoofd, schouders knie en teen nog steeds geweldig grappig _O-

En verder is het toch maar saai op dit forum, dus wil ik hier nog wat leuks zien, en vanaf volgende week hoop ik ook weer mee te kunnen doen :9

Ga je kijken voor een andere motor of ga je voortaan op die crosser rijden?
 
:') , ik vind die man gewoon zielig :')

net zoals hun: http://www.dumpert.nl/mediabase/1721491/5db44822/kiele_kiele_kiele.html

Ik hoop gewoon leuke foto's te zien :Y

Vind die opdracht van hoofd, schouders knie en teen nog steeds geweldig grappig _O-

En verder is het toch maar saai op dit forum, dus wil ik hier nog wat leuks zien, en vanaf volgende week hoop ik ook weer mee te kunnen doen :9

Ga je kijken voor een andere motor of ga je voortaan op die crosser rijden?
Nog niet over uit...

Kan nu een cbr 600f kopen, maar wil na de winter eigenlijk een leuke gixxer 1000 uit het jaar 2001 of jonger, dus ik weet niet wat slim is....

Helm heb ik vandaag alvast gekocht, en pak ben ik ook druk opzoek, maarja de XR is ook niet verkeerd, andere bandjes erop en iedere keer met accelereren op het achterwiel :9

Heb vandaag toch te horen gekregen dat mijn boete en punt zijn komen te vervallen _O- *O*
 
Die is in ieder geval beter geschikt voor naast de dijk.... :X :+
_O-

Ik rij ook vaak onderaan de dijk, lekker modderig en er staat i.i.g. geen politie binnen 5 minuten naar je te zoeken als je je even uitleeft in een ''natuur'' gebiedje :9

Maar met een ss moet je er niet komen hoor, geloof me :+
 
:o
Ik zie nu pas waar jij woont.

Dan kun je inderdaad veel beter Duitsland in gaan
Much better then Belgie :Y

Nouja, is zo'n rit gepland door de Ardennen heen. Maar een vriend in Markelo wil graag dat ik een keertje langs kom. Dus nog een beetje een dilemma ;) Nog maar 3 weken mijn rijbewijs dus weet niet zeker of ik die rit door de ardennen wel vol hou. Denk dat het in totaal 600 km zal zijn ongeveer. Dus best lang als je net je rijbewijs hebt. :')
 
Dichtstbijzijnde lijn 1: Tram Osdorp <=> CS. Dat traject ga ik niemand mijn camera in handen toevertrouwen en al helemaal niet op de zelfontspanner :X

Iets verder rijden is naar Gouda; ook niet echt een optie om iets met openbaar vervoer te doen. :N
 
Nouja, is zo'n rit gepland door de Ardennen heen. Maar een vriend in Markelo wil graag dat ik een keertje langs kom. Dus nog een beetje een dilemma ;) Nog maar 3 weken mijn rijbewijs dus weet niet zeker of ik die rit door de ardennen wel vol hou. Denk dat het in totaal 600 km zal zijn ongeveer. Dus best lang als je net je rijbewijs hebt. :')

Geen idee wat je normaal rijd maar naar markelo (via snelweg) is ook een goede 400 km (heen en terug).
Dan ben je vast ook wel moe zaterdagavond :Y
 
Geen idee wat je normaal rijd maar naar markelo (via snelweg) is ook een goede 400 km (heen en terug).
Dan ben je vast ook wel moe zaterdagavond :Y

Toen ik nog geen week mijn rijbewijs had, ben ik ook op en neer naar huizien gegaan, dus ook 160km heen en terug. En dat was nog best goed te doen. Maar dan zit er nog redelijk wat tijd tussen, en met zo'n rit is het eventjes stoppen, dan weer rijden, dan weer heel kort stoppen.. Dusja, ik weet niet of ik een hele dag op een motor aan kan zegmaar.. :')

En moe zijn is niet erg. Dan slaap je lekker :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan