The Riding Game MF Style, SS and the rest [6]

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog tot 1930, dan kijk ik thuis wel of er nog een leuke opdracht is die ik kan doen.....tot later..zwaaiende smiley (kan niet op m'n #*+ telefoon....
 
Om dit tijdstip is dat ook iets wat lastig vrees ik, dacht ik gooi hem er vroeg in de middag in grote kans dat mensen hem direct kunnen pakken maar nee hoor :N

Helaas.. sorry dat ik de snelheid eruit haal :+
 
Om dit tijdstip is dat ook iets wat lastig vrees ik, dacht ik gooi hem er vroeg in de middag in grote kans dat mensen hem direct kunnen pakken maar nee hoor :N

Helaas.. sorry dat ik de snelheid eruit haal :+
Waar slaat dit nu weer op....
Is alle snelheid uit het spel.
Had ik stiekem vanavond vrij gemaakt om ook weer even mee te kunnen doen!
:+ :P
 
Standaard dagen of niet, lang zijn ze wel! deel tijds studie? :+

op het einde kijk je toch een partij scheel en zie je niet helder meer wat je doet? :P

Voltijd studie, deeltijd werk ;)

praktijk: 30uur school /50-60uur werk

ik ben niet anders gewend, doe het al vanaf m'n 16/17e (tijd fulltime zonder school gewerkt) en toch maar weer terug naar school :P

vies stil hier nu @ work , ergste drukte is wel geweest
 
Mmm, nog geen draaiend orgel gevonden zie ik......thuis gekomen, gegeten, buurtkapper gespeeld en even onderuit...gaat mij niet lukken vandaag.... kom morgen wel weer kijken :W
Misschien kloppen de puntjes dan ook weer.... O-) _O-
 
Laatst bewerkt:
Pff daar word je toch scheel van, vind dit juist leuker omdat je niet elke keer per se 300km moet rijden om een opdracht te fixen.

Dankje kikipedia :+
 
Mooi, lang gelee maar morgen rond 11:00 heb ik de foto!

'k Werk aan de Dam in Amsterdam, steevast om 11:00 's ochtends begint er een draaiorgel te jengelen in de Kalverstraat :@
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan