The Welshman Evolution CBX project

Adres was toch niet volledig,daar is het al mis gegaan.Maar dan nog.......
 
zeker van de vrachtwagen gevallen _O- _O-






onvoorstelbaar dat ze (wie dan ook) met niewe spullen van iemand anders omgaan... :r
 
Dit is niet normaal man!!!!
Heb wel eens vaker spullen besteld in het buitenland en ging altijd goed.
 
Hey Jerryt, Ik vroeg mij af wat voor buizen je gebruikt om een frame/achterbrug te bouwen? Materiaal en diameter in- & uitwendig??

Ik volg dit project al een tijdje en vind het ongelooflijk knap wat je allemaal creëert en gecreëert hebt. Zul je vast wel vaak genoeg horen maar goed ;) . Ik blijf het allemaal volgen hier :) .
 
Hey Jerryt, Ik vroeg mij af wat voor buizen je gebruikt om een frame/achterbrug te bouwen? Materiaal en diameter in- & uitwendig??

Ik volg dit project al een tijdje en vind het ongelooflijk knap wat je allemaal creëert en gecreëert hebt. Zul je vast wel vaak genoeg horen maar goed ;) . Ik blijf het allemaal volgen hier :) .


Mijn dank is weer groot,blijft altijd leuk om te horen hoor.Is goed voor je ego. ;)
(Is zolangzamerhand vrij groot.......... _O- )

Gebruik gewoon standaard stalen gelaste buis,meestal in de maat 32x2,35x2 en 38x2.
Hoeft geen exotische materialen,tis de consructie die het sterkmaakt.
:W
 
Dankjewel! Ik wil een keer een achterbrug ontwerpen/tekenen/doorrekenen. Dan pak ik 1 van die maten. Ben van plan om het ontwerp te baseren wat jij ooit een keer gemaakt hebt voor ik meen Stefan Vos.. Dat spreekt mij wel aan :Y .

Maar on-topic: Wat balen van die dempers! Wat ga je er nu mee doen? Herstellen? Nieuwe?
 
Okee,succes met de bouw. :Y
Wat de dempers betreft,die liggen weer in Engeland en hij baalt als een stekker want heeft nog geen verhaal hoe of wat en of de schade word vergoed.Word moeilijk geloof ik.Stelletjes eikels om zo met een ander zijn spul om te gaan! :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan