Thunderace omgevallen

gixxergall5246

Die hard MF'er
27 jun 2006
630
0
HvH
Hallo mensen,

Even een verhaaltje over de motor van mijn man.

Hij rijdt een zwart/zilvere thunderace uit 2002. Daar is wat mee gebeurd.

Vanavond had hij zijn voorwiel eraf gehaald om er een andere band die hij uit Duitsland had gehaald erom te laten leggen.
Nou prima, wiel eraf, krik eronder klaar is klara.

Eh niet helemaal...... hij was vanavond gaan fietsen en ik was thuis.
Ineens een vreselijke dreun.. je raadt het al, de fiets ligt om. :o

Oh mijn god! Jezus, in eerste instantie dacht ik; hoe the fuck krijg ik dat ding weer omhoog??!! Met voorwiel moet me dat met al mijn krachtinspanning nog wel lukken, maar zonder voorwiel? :?
Gelukkig kwam mijn buurman ook naar buiten, die had ook de klap gehoord.
Samen met de buurman en zijn zoon hebben we hem weer omhoog gekregen.
Pfff....

Maar goed, aan de kuip rechts zit nu dus schade. De hoes zat er omheen, dus ik denk dat die de kuip voor nog meer krassen heeft behoed. Geen scheuren wel wat krassen.
ook de sticker is bekrast.

Is nu de enige optie om de kuipdelen over te laten spuiten, of kan er ook nog iets anders mee gedaan worden? Overspuiten kost waarschijnlijk de hoofdprijs....
Ook moet er nu een nieuwe sticker op. Waar kan ik die krijgen?

Heb er helaas geen foto's nog van. Ook kan ik gek genoeg op de computer geen foto vinden van de Ace. Morgen zal ik foto's maken van de schade.
Mijn man ligt balend in bed, :( vandaar dat ik maar ff het forum in duik voor wat goede raad.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
das best wel klote -O-

denk ff langs de dealert rijden voor een origineel stickertje...
verder is het mbt de krassen moeilijk te zeggen...
 
Je mag nog van geluk spreken dat hij op de krik stond.
Als hij met de onderkant van de kuip op de grond was gevallen had je veel meer schade.

Yamaha%20YZF1000R%20%2001.jpg

Welke stickers zijn er beschadigd?
Die met thunderace is er voor zo`n 10 euro (ex btw en porto).
http://www.cmsnl.com/yamaha-yzf1000rk-rkc-1998_model10658/partslist/E-09.html
Maar de lokale Yamaha dealer zal ze misschien wel goedkoper kunnen leveren.

Succes
 
Het is de sticker met Thunderace erop. Ik dacht eigenlijk dat originele stickers duur waren bij de dealer, maar dat ga ik inderdaad maar ff navragen.


Verder heb ik een vriend van me bereid gevonden om voor weinig de kuipdelen over te spuiten (werkt bij schadebedrijf) dus het komt allemaal goed!!

Bedankt! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan