Tiger 1050i ABS Black Edition 2008

Cyclops

Die hard MF'er
5 jul 2003
607
0
Flevoland
In verband met beeindigen van mijn hobby te koop aangeboden:

Triumph Tiger 1050i Zwart van april 2008
* ABS
* SCM Alarm Klasse 3
* Handkappen, origineel Triumph
* Handvatverwarming, origineel Triumph
* Sportuitlaat + sporttune, origineel Triumph
* Middenbok, origineel Triumph
* GPS voorbereiding 12V
* Zwarte valbeugel SW Motech
* Zwarte wielen af dealer
* Nieuwe banden Dunlop Roadsmart (500KM oud)
* Nieuwe Ferodo remblokken rondom (500KM oud)
* 20.500 KM gereden

Nieuwprijs € 15.650,-

Prijs € 8.990,-

Inruil op auto is bespreekbaar.
full
 
Laatst bewerkt:
Heel gave fiets, kom bijna elke dag een oranje tegen. Kofferset er niet bij?
 
Ik heb er geen koffers bij nee, dit was mijn file wapen. ;)

Vervelen, tja, ben ik ook wel een beetje bang voor, 18 jaar lang bijna iedere dag motor gereden, gemiddeld ruim 20.000KM per jaar.
Gezin en werk hebben op dit moment meer behoefte aan een koekblik erbij. '(
Maar wie weet over een paar jaar....
 
Ben juist wel opzoek naar een file-wapen :) Maar ja, gaat niet zo goed samen met de daytona in de schuur (en de dikte van mn geldflap en de misses) :P
 
Supergave fiets!! *D Zeker icm met de zwarte wielen :9~ Vind hem wel wat weg hebben van een supermotard maar dan wel 1tje die een stuk comfortabeler is ;)

Succes met de verkoop! :)
 
Kick voor deze super fiets!

Koop deze fiets en je begrijpt direct dat TS 20.000km in een jaar gereden heeft
 
Stuurt super :] en je leest alleen positieve reviews over deze triumph :9~ maar hij ziet er niet uit :r .
Gelukkig mogen smaken verschillen :X
Succes met de verkoop (en je krijgt zeker spijt)
 
Ik heb er geen koffers bij nee, dit was mijn file wapen. ;)

Vervelen, tja, ben ik ook wel een beetje bang voor, 18 jaar lang bijna iedere dag motor gereden, gemiddeld ruim 20.000KM per jaar.
Gezin en werk hebben op dit moment meer behoefte aan een koekblik erbij. '(
Maar wie weet over een paar jaar....

Je zegt het zelf al ; "een koekblik erbij" dan kan je toch ook de Tiger houden als je een simpel en goedkoop 2e koekblik neemt?
 
Stuurt super :] en je leest alleen positieve reviews over deze triumph :9~ maar hij ziet er niet uit :r .
Gelukkig mogen smaken verschillen :X
Succes met de verkoop (en je krijgt zeker spijt)

Ziet er niet uit ???? Pardon; altijd nog 10x mooier dan een Duc multistrada; in mijn ogen zo'n beetje de lelijkste motor van deze eeuw...
 
Deze heb je toch gekocht in Amersfoort? Zag hem toen staan net voor de aflevering! Een erg speciale Tiger gezien alle acc!! Erg mooi!!

Heb uiteindelijk een CB1000R gekocht ipv de Tiger. Maar misschien in de toekomst een Tiger SE.

Succes met de verkoop!
 
Je zegt het zelf al ; "een koekblik erbij" dan kan je toch ook de Tiger houden als je een simpel en goedkoop 2e koekblik neemt?

Helaas, was alles maar zo simpel. :)
Ik heb nog een LandCruiser staan die 'expeditieklaar' gemaakt moet worden en een oude cabrio die al 12 jaar in onderdelen uit elkaar ligt en nodig een keer opgeknapt moet worden.
Dus de motor aanhouden en nog een auto erbij gaat SWAMBO niet goedvinden.....
 
Deze heb je toch gekocht in Amersfoort? Zag hem toen staan net voor de aflevering! Een erg speciale Tiger gezien alle acc!! Erg mooi!!

Heb uiteindelijk een CB1000R gekocht ipv de Tiger. Maar misschien in de toekomst een Tiger SE.

Succes met de verkoop!
Klopt, is gekocht en in onderhoud bij Blom in Leusden (bijna Amersfoort).
Bedankt!
 
Helaas, was alles maar zo simpel. :)
Ik heb nog een LandCruiser staan die 'expeditieklaar' gemaakt moet worden en een oude cabrio die al 12 jaar in onderdelen uit elkaar ligt en nodig een keer opgeknapt moet worden.
Dus de motor aanhouden en nog een auto erbij gaat SWAMBO niet goedvinden.....

SWAMBO _O- _O- _O-
 
Heeft ie hem uberhaupt nog steeds te koop staan?

Zo'n mooie en complete fiets moet toch wel snel een liefhebber voor te vinden zijn......
 
Hij staat nog steeds te koop hoor! :)
Er is al wel interesse voor, maar dan moeten ze wel de financiën rond kunnen krijgen.
Hij staat mij nog niet in de weg maar op een goed bod wil ik best ingaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan