Tiger 1050i ABS Black Edition 2008

uit nieuwsgierigheid, heb je hier nou meer lol mee dan op de GSA?
 
Rolf,

Niet echt, maar ik had deze ook met een ander doel gekocht.
Met de GS ben ik met mijn vrouw op vakantie geweest door Engeland, heb ik veel 'fun' kilometers' gemaakt met vrienden in de Eifel en daarnaast reed ik er veel woon-werkverkeer mee.
De Tiger was voor mij puur een woon-werkverkeer motor, als gevolg van andere interesses heb ik niet de tijd gehad hiermee in de weekeinden te gaan boenderen, terwijl het daarvoor wel een zeer geschikte motor is.
Moet wel zeggen dat de Tiger goedkoper in onderhoud is en kwalitatief beter in elkaar zit dan de R1200GSA.

Met vriendelijke groet,

Daan
 
Rolf,

Niet echt, maar ik had deze ook met een ander doel gekocht.
Met de GS ben ik met mijn vrouw op vakantie geweest door Engeland, heb ik veel 'fun' kilometers' gemaakt met vrienden in de Eifel en daarnaast reed ik er veel woon-werkverkeer mee.
De Tiger was voor mij puur een woon-werkverkeer motor, als gevolg van andere interesses heb ik niet de tijd gehad hiermee in de weekeinden te gaan boenderen, terwijl het daarvoor wel een zeer geschikte motor is.
Moet wel zeggen dat de Tiger goedkoper in onderhoud is en kwalitatief beter in elkaar zit dan de R1200GSA.

Met vriendelijke groet,

Daan

daarom rij ik ook een gsa 1150 bj 2005.
nooit geen problemen mee.
gelijk maar een schopje ook voor deze mooie tiger.
 
Teruggekomen van vakantie kom ik deze mooie Tiger nog tegen in de garage :?

Ik heb de prijs verlaagd, moet nu echt dringend op zoek naar een auto.
 
Kick voor deze mooie complete fiets :]

Vraagje voor Cyclops; je fiets werd afgeleverd met Dunlop D270's. Ik kan nu een setje kopen voor weinig omdat ze er uit gaan bij Dunlop. Hoe bevielen ze?
 
Hoi AussieTiger,

Bij mij zaten er eerst Michelin Pilot Road's onder dacht ik. Deze hebben het weliswaar 20.000KM uitgehouden dus een goede levensduur (of een ouwelullenrijstijl) maar ik had het idee dat hij de bochten een beetje inviel hiermee, ook in de regen een beetje wazig. Gaven mij in ieder geval geen superfijn gevoel.

Groet

Daan
 
OK Daan bedankt. T

Toch vreemd want ik weet bijna 100% zeker dat de banden op de foto van je fiets de Dunlop's D270 zijn...
 
Je hebt goede ogen 8-) ik heb nu de goede foto erbij gezet. :)

Prijs aangepast!
Inruil op auto is bespreekbaar.
 
Succes en schopje :]

Had je deze al vernomen? Op 17 oktober Tiger 1050 meeting bij Blom vanaf 11uur!

Misschien daar belangstelling voor je fiets? :W
 
Prachtige motor....ooit wil ik deze ook! jammer dat ik mijn Suzuki net 6 maanden oud is. Nu weer geld uitgeven kan niet anders was jouw fiets beslist een optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan