Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
als er niet teveel grote wegen in zitten ga ik wel mee patrick ;)

Volgens mij de heenweg alleen maar binnendoor wat ik begreep.
Ik heb smiddags weer een verjaardag dus rijd over de snelweg terug. Ik kijk het wel even aan met het weer.

Hij wilde vroeg vertrekken zei ie.

Denk 7:00 ofzo :+
 
iemand iets mee gekregen van het ongeluk op het kruispunt bij de hornbach
Leek op een kettingbotsing met een motor er tussen.
 
deze bedoel je Erik, was een Honda MTX ot 80cc (denk restauratie projecte zo te zien).
Had ff een foto gemaakt toen ik moest wachten, er waren toch wel wat auto's bij betrokken.
y6vh.jpg
 
deze bedoel je Erik, was een Honda MTX ot 80cc (denk restauratie projecte zo te zien).
Had ff een foto gemaakt toen ik moest wachten, er waren toch wel wat auto's bij betrokken.
[afbeelding]


die ja, ik kon alleen een wiel en spatbord zien .
Een mtx '( , das sund
 
Dammn.... Da's zonde van die MTX :( Aan de hoezen rond de voorvork en overige details te zien was 'ie al redelijk "klaar" qua restauratie.

Waar is de tijd gebleven dat we dat spul nog gewoon als "brommer" konden rijden zónder wat voor een rijbewijs/certificaat dan ook (en je bij een rollenbank controle er mee weg kwam) _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja bedoelde eigenlijk dat ie er uitzag alsof ie net helemaal klaar was, zat volgens mij een motorplaat op.
 
waar ergens in den bosch begint die dijk? :P


Vanaf heusden richting bokhoven is al aardig maar vanaf treurenburg (bij dat trukkerscafe) begint het leuk te worden, gewoon het water blijven volgen tot aan grave.
Maar volgens Arie is het eerste stuk dus afgesloten maar vanaf lith is het ook leuk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan