Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
marquez-not-slowing-down-brno.jpg
 
een groen zwarte 10 uit 08, circuit fiets (slakkie racing stickers,zxr club sticker e.d)
ooohhh wacht , die heb ik wel gezien denk . ze stonden er dicht bij ut schijthuis met een kawa groene caravan denk(zxr club erop gekalkt) .En ik denk zelfs dat hij het zelfde motorpak als mij aan had .
 
Mjaahhh, zal begin volgend jaar zijn, heb net een keuze moeten maken tussen de tuin of een motor en ik heb na aandringen voor het eerste gekozen.
Maar geen zorgen Erikje ,ook jij zal weer met mij zij aan zij over het asfalt rollen :-) :W

full


Mis hem wel
 

Ik vandaag niet. Moet/mag op een verjaardagsfeestje verschijnen (Pa). Morgen overigens maar weer eens wat andere remleidingen op m'n brommer monteren... Ben 't nog steeds niet eens met het remgedrag van m'n huidige 2012 fiets (originele leidingen nog). 2008 fiets remde met die HEL leidingen een stuk strakker dus die komen er hier ook weer op.

@Jeffrey: Al iets wijzer qua periode??
 
Laatst bewerkt:
Ik vandaag niet. Moet/mag op een verjaardagsfeestje verschijnen (Pa). Morgen overigens maar weer eens wat andere remleidingen op m'n brommer monteren... Ben 't nog steeds niet eens met het remgedrag van m'n huidige 2012 fiets (originele leidingen nog). 2008 fiets remde met die HEL leidingen een stuk strakker dus die komen er hier ook weer op.

@Jeffrey: Al iets wijzer qua periode??


met deze lukte een stoppie toch ook :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan