Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg drie jaar geleden direct een rekening mee bij het ophalen van m'n rijbewijs in 's-Hertogenbosch (en een hoop papierwerk waarin eigenlijk niks meer vermeldt staat dan dat ik me de komende 5 jaar maar beter érg netjes gedraag en dat die 50Km/h te hard niet meer voor mij van toepassing gedurende die 5 jaar (30Km/h te hard is ..... :W ).

Ok, ik kreeg hem aangetekend met de post terug.

Heb eigenlijk met snelheid nooit geen problemen gehad. Dus ga maar weer een racertje halen denk *D

Er is alleen zoveel keuze. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik vandaag niet. Moet/mag op een verjaardagsfeestje verschijnen (Pa). Morgen overigens maar weer eens wat andere remleidingen op m'n brommer monteren... Ben 't nog steeds niet eens met het remgedrag van m'n huidige 2012 fiets (originele leidingen nog). 2008 fiets remde met die HEL leidingen een stuk strakker dus die komen er hier ook weer op.

@Jeffrey: Al iets wijzer qua periode??
Remmen is angst Wimmel :+
 
pfieciat erik.

Willem jij weet dat wel, welke velgen passen allemaal in de r6 van '04 ?
EDIT: weet het al bijna allemaal mits schijven omgezet worden :)
 
Laatst bewerkt:
pfieciat erik.

Willem jij weet dat wel, welke velgen passen allemaal in de r6 van '04 ?
EDIT: weet het al bijna allemaal mits schijven omgezet worden :)

Vanaf 2003/2004 past eigenlijk alles (alle "5 spakers" bij Yamaha zijn gelijk), ook van andere modellen. Enige wat niet past zijn de achtervelgen van een FZ1/R1 doordat die een ½" te breed zijn.

En de schijven zijn van het 2003/2004 model inderdaad anders. 2005 kreeg de USD voorvork met radiaal geplaatste remklauwen (schijven hebben een andere off-set).
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog liefhebbers voor een tourritje morgen??

Morgen om half 2 verzamelen tegenover de bp op de kempenbaan!:)
 
Laatst bewerkt:
Zal mijn nieuwe brommer ook ff voorstellen: CB1000R ABS Xess uitvoering, plaatje mag in de openingspost aangepast worden Erik.

3mem.jpg


5yef.jpg


f87z.jpg


ye1o.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan