Tilburg en omgeving deeltje 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben sindskort ook actief op MF. Ben bijna klaar met mijn rijlessen en ben erg opzoek naar een racer <2000,-. (Zou graag een yzf-600 of r6. Zwart of blauw.)

Maar naast dat, vroeg ik me af waar jullie in 013 en omgeving naar dealers etc gaan? Of is / zijn er hier mensen die handig zijn en zelf voor een klein prijsje wat klussen etc.?

Mooie bikes verder in de openingspost. Ik ga dit topic bij houden😃.
 
welkom daniel.

Voor dat geld een r6 word lastig hoor. of hij heeft dan veel km's of is gewoon niet meer netjes.

Je hebt er wel enkele hier in de buurt moet je maar is wat googlen kom je er vanzelf.
 
Ben sindskort ook actief op MF. Ben bijna klaar met mijn rijlessen en ben erg opzoek naar een racer <2000,-. (Zou graag een yzf-600 of r6. Zwart of blauw.)

Maar naast dat, vroeg ik me af waar jullie in 013 en omgeving naar dealers etc gaan? Of is / zijn er hier mensen die handig zijn en zelf voor een klein prijsje wat klussen etc.?

Mooie bikes verder in de openingspost. Ik ga dit topic bij houden😃.

http://www.carambamotorcycles.nl/ Die zit in tilburg, verder zit er niet veel in tilburg
Buiten tilburg heb je van Meel, MCR, hybers en nog een paar.

Kijk uit met een '99 model R6, iets met scheurende cilinderwanden ofzo
Een FZR past misschien wat beter in het budget.
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel mannen! Moet zeggen dat yzf "thundercat" wat beter past in me budget, daar hebben jullie een punt.

Ik zal eens kijken naar die 'dealers', thanks daarvoor! Misschien dat ik via deze weg wel uitkom bij een paar leden van MF die zelf sleutelen en/of mensen willen helpen.

Fijne avond!
 
http://www.carambamotorcycles.nl/ Die zit in tilburg, verder zit er niet veel in tilburg
Buiten tilburg heb je van Meel, MCR, hybers en nog een paar.

Kijk uit met een '99 model R6, iets met scheurende cilinderwanden ofzo
Een FZR past misschien wat beter in het budget.

O-)

Swinkels Motoren

FlipsenMotors.nl - Flipsen Motors BV , uw partner in Tilburg voor nieuwe en gebruikte motoren.

Home

Motorhuis Brabant

Welkom bij Nippon Bikes

Veel oudere yamaha's zijn "olieboten" :P
 
Laatst bewerkt:
En binnenkort gaat Spijkers motoren in de van alkemadestraat open

En zoals de naam al verraad is dat van robert spijkers, chef mc rijen
 
Laatst bewerkt:
Thundercatje's zijn gewoon degelijke machines waar je eigenlijk zelden bang voor hoeft te zijn aangaande mankementen (én 't is de voorloper van de R6).

R6 van '99 tot en met 2002 zou ik persoonlijk niet (meer) aan beginnen vanwege de verhoogde kans op mogelijke problemen welke je er mee kunt krijgen en welke dan niet goedkoop op te lossen zijn (tenzij ander blok, maar zie daar maar eens aan te komen). De R6 vanaf 2003 is weer redelijk bulletproof.

@Arie: Leuke fietsjes in dat linkje van je :9~ (Vooral die TRX).
 
Laatst bewerkt:
swinkels is (of was, ben er al niet meer geweest) ook een goed adres om naar toe te gaan met een oudere motor
flipsen is alleen honda en van boxtel zou ik niet aanraden


Thundercatje's zijn gewoon degelijke machines waar je eigenlijk zelden bang voor hoeft te zijn aangaande mankementen (én 't is de voorloper van de R6).

R6 van '99 tot en met 2002 zou ik persoonlijk niet (meer) aan beginnen vanwege de verhoogde kans op mogelijke problemen welke je er mee kunt krijgen en welke dan niet goedkoop op te lossen zijn (tenzij ander blok, maar zie daar maar eens aan te komen). De R6 vanaf 2003 is weer redelijk bulletproof.

@Arie: Leuke fietsjes in dat linkje van je :9~ (Vooral die TZR).

Flipsen heeft wel z'n hoofdmonteur (het enige goede bij Flipsen) eruit gegooid, zegt genoeg.

Die TZR is echt schitterend!
 
Dankjewel mannen! Moet zeggen dat yzf "thundercat" wat beter past in me budget, daar hebben jullie een punt.

Ik zal eens kijken naar die 'dealers', thanks daarvoor! Misschien dat ik via deze weg wel uitkom bij een paar leden van MF die zelf sleutelen en/of mensen willen helpen.

Fijne avond!

Een collega van me heeft een mooie blauwe Thundercat in de verkoop met heel weinig km s op de teller.
 
1234879_535188999907012_1292065111_n.jpg


nieuwe bochten voor de kawa gekocht, lazer works. zonder catalysator uiteraard haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan