Als je komt kijken, ff voelen of het blok warm is. Dan heeft ie gast m laten warmlopen voor je kwam, en is hij dus zelf al bang dat de motor niet goed loopt als ie koud is.
Als je komt kijken, ff voelen of het blok warm is. Dan heeft ie gast m laten warmlopen voor je kwam, en is hij dus zelf al bang dat de motor niet goed loopt als ie koud is.
De 750 en 600's hebben idd een natte koppeling. Volgens mij de 800 en 620 ook.hebben alle ducs een droge koppeling?
ik had gehoord dat de monster een natte koppeling had?
Of hij is net thuis gekomen voor die afspraak, bijvoorbeeld net uit het werk of waar dan ook.Als je komt kijken, ff voelen of het blok warm is. Dan heeft ie gast m laten warmlopen voor je kwam, en is hij dus zelf al bang dat de motor niet goed loopt als ie koud is.
Of hij is net thuis gekomen voor die afspraak, bijvoorbeeld net uit het werk of waar dan ook.
Heb van verschillende mensen gehoort dat de duc monster een hoog onderhouds kosten postje heeft!!
Het kwam op ongeveer 1 euro per kilometer als je echt alles 100% wil houden.
En dat vind eigenlijk erg veel!!
Als je gaat kijken naar een duc of andere motor kijk dan of je iemand kan regelen die een zelfde soort motor heeft!! die kan goed vergelijken dan.
het stellen van de kleppen moet dat bij een duc meer gebeuren dan bij andere motoren? of is dat nonsens?
ben gisteren naar een Ducati dealer geweest.
ivm met de kleppen zijn ducati's wel wat gevoeliger, ale volgens die gast toch
vooral bij de modellen met aparte nokkenassen voor de in en uitlaatkleppen.
de juiste uitleg waarom moet ik nog eens navragen.
bij bv honda is het toch niet noodzakelijk dat je alle 10.000 km j ekleppen laat stellen?
Ik kan je helaas niet vertellen waar je op moet letten bij de aanschaf van een motor vwb het motorblok. Oké, rare tikjes moeten natuurlijk niet aanwezig zijn.
Particulier een bike kopen brengt altijd risico's met zich mee. Je kunt het ook anders benaderen: hoeveel bespaar je als je particulier koopt tov motorzaak. Dit zou je theoretish uit kunnen geven aan reparaties.
Wat je zou kunnen overwegen de motor te laten keuren.
De ANWB doet dit niet meer, maar zij adviseren Erik van Lent, woont in Tiel maar doet ook keuring op locatie (info afkomstig van ANWB)
0344-664550
06-21490366
Geen idee wat dat kost.
Kost geloof ik 150 euries, en wat een prutser is die vent....
Dan kun je de motor beter laten nakijken bij een motorzaak waar je vaker komt....
budget is rond 4000 euro, alst ne matzwarte zou zijn mag het missch iets meer kosten. Zoeken dus een 620 of 600 in BelgiëMaar even terzijde, wat voor Monster wil je gaan kopen
thxSucces met het (uit)zoeken van een motor voor je vriendin
budget is rond 4000 euro, alst ne matzwarte zou zijn mag het missch iets meer kosten. Zoeken dus een 620 of 600 in België
en ik zeelf ben nog maar net begonnen met mijn cbr zelf wat aan te sleutelen dus ik ben verre van een kenner die even snel gaat kunnen checken of het blok ban een tweedehands duc in orde isthx
ben gisteren naar een Ducati dealer geweest.
ivm met de kleppen zijn ducati's wel wat gevoeliger, ale volgens die gast toch
vooral bij de modellen met aparte nokkenassen voor de in en uitlaatkleppen.
de juiste uitleg waarom moet ik nog eens navragen.
bij bv honda is het toch niet noodzakelijk dat je alle 10.000 km j ekleppen laat stellen?