Tja, welke zuiger en/of cilinder op m'n XR 600 R?

Hé, dat kun je niet maken. We willen weten hoe het afloopt.
 
dan zorg ik voor de pics...
full


is in alphen...herkende em wel ;)
 
Tja, da's makkelijk je hoefde alleen maar de blauwe walm te volgen '(

Maarre Martijntje jij bent dus ook in Alphen geweest, ik had graag JOUW XR willen zien; Je bent er zoveel mee bezig :9~

Of gooi anders ff een piccie op t Forum.
 
ach..er valt niet veel te piccen :) zal er wel eentje maken want het is nu wat meer een geheel ana het worden..
Maar ik heb gewoon even de kappen en de tank erop gelegd om te starten enzo.
Verder niets speciaals :)

en mijn xr komt volgend jaar zomer pas uit zn hok. als het meezit.
 
zal allemaal niet zo moeilijk zijn.
Is leuk om wat te leren van anderen :) succes ermee in ieder geval.
 
daar zat ik idd op te letten...
maargoed..wist dat je van mf was...
voortaan neem ik stickers mee...met "gespot!"

kijk eens wat ik tegenkwam op JustXR.com:
xr6_mx_fender.jpg


XR van "dutchboy"...die naam herkende ik.
Is jouw motor "mighty powerfred"...toch :9 ..
heb je btw ook een echte naam? :X
 
Laatst bewerkt:
daar zat ik idd op te letten...
maargoed..wist dat je van mf was...
voortaan neem ik stickers mee...met "gespot!"

kijk eens wat ik tegenkwam op JustXR.com:
(Afbeelding)

XR van "dutchboy"...die naam herkende ik.
Is jouw motor "mighty powerfred"...toch :9 ..
heb je btw ook een echte naam? :X
Klopt.
Ik heb deze motor vorig jaar van Dutchboy gekocht. Hier zie je de motor nog met crossbanden. Niet lang daarna ben ik naar Bon Motoren gegaan voor Excelletjes er onder. Met Goldspeed intermediate vòòr en slick achter.
Vervolgens een (hete) zomer als een gestoorde ermee rondgerost, tot dat 'ie niet zo lekker meer liep. Ik boos :( Ik remde met een slip, zette de motor op zijn zijstandaard, liep een paar meter scheldend van de motor weg. Daarna viel die van zijn standaard. B| (ik had de standaard niet goed uitgezet) Toen werd ik boos. Heel boos. :(
Het gevolg was dat ik er een nieuw achterspatbord op moest zetten... B|
Zit nu een achterspatbord van een CR250 op. (vind ik achteraf véél mooier :9~ )
En weer niet lang dààrna was de versnellingsbak in de puin. Hij bleef in zijn 2 staan. B|
En dan nu dat met die zuiger/cilinder... B| Ik heb een beetje pech met die snertmotor. Ik heb 'm al een paar keer de sloot in willen rijden, maar ik vind 'm toch nog wel gaaf, dus ik hou 'm maar B| O-)
'k ga deze winter maar eens die cilinder en zuiger er af halen B| en kijken wat er nou aan de hand is. B|

Groet van Powerfred ;)
 
Oh ja, nu ik toch bezig ben:
Ik ben afgelopen zondag eens heel lekker op m'n bek gegaan *D
Ik wilde met een paar gasten mee (Waaronder "Evil Cartman") die gingen stunten vlakbij het HSL tjaject hier in Zoetermeer. Maar om er te komen moesten we door een drassig graslandje. Mijn voorwiel kwam niet uit het modderspoor, en ging dus VOL op m'n muil. :} Ik zag na mijn koprol dat Frits-Evil Cartman niet meer bijkwam van't lachen GVD!!! Ja, HIJ had 't veilig gehaald... Als 'ie mij nou effe kwam helpen!!! Weet je wel hoe zwaar die motor dan is??? Ik weer in 't zadel. Maar de beide wielen natuurlijk nog in de modder--> Dus voor geen meter meer wegkomen hè !!! 10.000 toeren in zijn eerste versnelling en de modder spuit alleen maar omhoog!!! Ik wist dat ik mij die slicks ooit zal beklagen... Frits dus weer niet helpen hè, nee, alleen maar lachen op het droge schone asfalt... Grmblll B| :( B|

Maar ja, doordat de motor in de modder viel, geen schade !!!! O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan