TK FZR600r met veel extra`s

30 sep 2003
206
0
Wijk en Aalburg
FZR600r van 94
Vorig jaar april zelf uit Duitsland gehaald en ingevoerd
staat op de 37.066km
kleur: zwart oranje
zit een deukje in de tank, als je het niet weet zie je hem niet, verder de normale gebruikssporen voor een motor van 11 jaar (vind ik dan)

Extra`s die er sinds de aankoop op zijn gekomen:

Dynoyetkit stage 1
BSM openlucht filter
Echt carbon Remus demper, met E-goedkeur
Remklauwen en hoofdremcilinder voor van een R6 Bleuspots dus, tussen klauwen en remcilinder zitten stalen leidingen
Wp veren + olie
Sigma fietstellertje bc1200 geloof ik
Tank met Yamaha stemvorken erop gespoten
velgen oranje met gepoijst randje
Achter verhoogd ,voor verlaagd.

Voorwiellagers,balhoofdlagers en lagers tandwielopnemer zijn dit jaar vervangen
voorvorkkeerringen zijn dit jaar vervangen
kleppen nog geen 100 km trug gesteld
ketting en tandwielen zijn nog geen 1000km oud
Voorband kan nog 7000km mee achter nog 5000km, liggen conti road attacks onder plakken verrekes goed :2funny:
Olie en filter zitten er 3000km in, bij mij elke 7000 km vervangen, daartussen nooit olie bij hoeven vullen.
Ik ben er 5 x 20 min. mee zandvoort op geweest, altijd netjes min 7 km warm gereden daarna meestal een stevig tempo aangehouden.

Voor en achterbok zitten bij de koop in, alsook orginele uitlaat en remleidingen klauwen en remcilinder.


Reden van verkoop? `iets` te hard gereden op de obw, mag nu de eerste tijd fietsen wil daarna het circuit op en daar vind deze te mooi voor.

VRAAGPRIJS 3250,- of doe een goed bod.

verkooprechts.jpg


verkooplinks.jpg


:9
 
Laatst bewerkt:
Laat die fzrutjes maar lekker regenen, als ik dan eindelijk genoeg gespaard heb, kan ik er ook nog eentje kopen.
Zeker een mooie fzr!!!
 
ja doe me best, maar heb geen vast bijbaantje meer, zodra ik die heb, willen me ouders het geld van een motor die ik wil kopen voorschieten. tot dan is het nog ff doorzoeken.
maar ik het merk t wel als je je fzr hebt verkocht en anders hoor je nog wel van mij.
 
Ken de fiets van de FZRclub en dit is dus 1 van de mooiste en best onderhouden FZR600Rretjes die er rondrijden, aanradertje dus.



:]
 
misschien stomme vraag ...maar de kleurstelling zou niet mijn smaak zijn...zijn het stickers, of is het gespoten? Met andere woorden ... is hij makkelijk zwart te krijgen?
M.u.v. de velgen dan ;) :) wat kost dat eigenlijk om ze silver/chroom te polijsten?
 
misschien stomme vraag ...maar de kleurstelling zou niet mijn smaak zijn...zijn het stickers, of is het gespoten? Met andere woorden ... is hij makkelijk zwart te krijgen?
M.u.v. de velgen dan ;) :) wat kost dat eigenlijk om ze silver/chroom te polijsten?

Op de tank en seatcover na zijn het stickers, trek je er zo vanaf dus.

Polijsten van de velgen kost:
Verfafbijt
schuurpapier
poets
polijstpaste
en enkele setjes vingers
 
Terug
Bovenaan Onderaan