TK: Kawasaki GT550 '84

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had er een uit 1995 mijn 1e moto, goede betrouwbare moto die gt 550 !
Voorstel : zand eraf metselzand erin en planten bij de eerste de beste mototrefpunt !!
 
Bedankt voor de kickjes. ;)

Leuk voorstel, maar dat helpt mij nog steeds niet van m'n motor af. Het maakt het ding wel definitief onbruikbaar. :+
 
Sorry voor de late reactie, was even dit topic vergeten (stom archief. :') ). Je hebt pb. :)
 
Zie deze ad voor het eerst en er viel mij aan je schrijfstijl iets op.
Heet jij toevallig geen Hildo? :)


Is hij nog rijdbaar?
wat is je uiterste prijs?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog zitten twijfelen aan deze motor. Het doet mijn weer terug denken aan mn panda. Maar goed eerst moet ik van mijn eigen CBR af meschien interesse?
 
Kijk, interesse is hoger dan ooit tevoren nu het subforum in het archief verdwijnt. _O-

Beeper; bedankt voor je pb, je hebt mail. :)

HDpaddy, de motor is uitstekend rijdbaar, en de vraagprijs staat in de openingspost. ;) Voor zover ik weet heet ik geen Hildo, maar wie weet ben ik m'n leven lang voorgelogen. :+

Knakworst; Sorry, ik vrees niet dat ik je van je CBR af kan helpen. Een extra Honda erbij zou altijd mooi zijn, maar ik wil nu eigenlijk juist een beetje extra ruimte en zakgeld, en nog een motor erbij kopen is niet de manier. Succes met de verkoop! ;)
 
PRecies wat ik zoek! Een lomp brik om op motorvakantie mee te gaan aankomende zomer *D Helaas moet ik eerst m'n andere motor verkopen (GSX400X) want ook hier is de garage vol. Mocht dat binnenkort lukken dan neem ik zeker contact met je op. In de tussentijd een kick!
 
Volgens mij is de TS een beetje vergeetachtig, want deze sublieme motorfiets en alleskunner is niet langer in zijn bezit. :N
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan