TK: Kawasaki GT550 '84

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de kickies! :Y

En weer een kleine aanpassing van de advertentie. Prijs nog ietsje omlaag wegens bedroevend weinig animo.

Dan heb ik in ieder geval geprobeerd of het met een lagere vraagprijs wou vlotten. Werkt dit niet, dan ga ik prijsverhogingen proberen! Dus snel kopen!
 
Laatst bewerkt:
Schopje. Het is weer kouder aan het worden, hopelijk beginnen nu wat meer mensen voorzichtig aan een leuke pekelfiets te denken.
 
Onzin. Je hoeft er niets in te stoppen als je wil rijden, dat doe ik ook gewoon. Ja, een druppeltje olie af en toe en gewoon peut. Je hoeft er pas wat in te stoppen als je van het geluid af wil, of er weer een mooie motor van wil maken.

De koper krijgt de keuze. Op verzoek ben ik niet te beroerd er wat extra zand op aan te brengen, op mijn manier, of het er weer af te spoelen. Voor extra zand of even afspoelen reken ik geen meerprijs, zo ben ik dan ook wel weer. :+
 
Fiets staat in Huizen inderdaad. :Y

Nanja is hopelijk geslaagd. :Y
 
Laatst bewerkt:
Om het een beetje spannend te houden, een laatste prijsverlaging.

Voor dit geld heb je dus gewoon een rijdende motor, die ook op de snelweg prima mee kan komen. Ideaal pekelbrikje.
 
images
 
Mijn 1e motor, een gt 550. Ding wel eens uit na zes weken winter en onder de sneeuw vandaan gehaald.
Wat denk je ? 1x drukken en starten :)
 
Hup, met een rotschop weer omhoog.

Had ik al eens gezegd dat ze een beetje in de weg staat en dat ik best voor rede vatbaar ben? :)
 
Rotschop.

Laat je niet misleiden door het mooie weer van vandaag, de winter staat voor de deur!
 
Nu niet verlegen worden, bieden mag.

De mankementjes vallen best mee, het is gewoon een rijdende motor, wegenbelasting vrij, met goede windbescherming. Dit is de goedkoopste manier om de winter door te komen, en dat gaat prima. Er moet alleen een hoop aan gebeuren wil je er weer een móóie motor van maken, maar dat heeft de doorrijder met een beperkt budget helemaal niet nodig.
 
Ik kwam 'm gisteravond net voor mijn dienstwissel tegen op mijn werk... :')

Ik; _O-
Mijn collega; :?

Laten zien, mijn collega en ik; _O- , _O-
 
Kleine schopje voor het topic net zo roestig is als de motor zelf.


Dat is dus een geintje, de motor valt op zich wel mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan