TK: Yamaha YZF600R Thundercat '96 €2.950,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje aan de Mod:

Wilt u zo vriendelijk zijn om de titel van deze post te veranderen in 'Te koop: Yamaha YZF600R Thundercat '96 E3.250,-' :?
 
Moet je ff dat gele driehoekje met de uitroepteken erin op klikken en dan kun je ze mailen met een vraag over je topic. Ze kunnen natuurlijk niet alle topics steeds gaan lezen :P
 
Spykes, thanks voor de tip (maar had dat ook al geprobeerd).

Mod, thanks voor het doorvoeren van de aanpassing.

:]
 

*O* -O- *O*

NU VOOR DE MEGA-LAGE-PRIJS VAN:

2.950,- EURO!!!

LAGER GA IK NIET, ANDERS GAAT IE GEWOON MEE NAAR HET VOLGENDE SEIZOEN...

*O* -O- *O*
 
De interesse is er, alleen het A-tje nog niet...
edit: wat zijn die strenge voorwaarden voor een proefrit, behalve het bezit van een rijbewijs A?
 
Laatst bewerkt:
Zeker een mooie fiets voor weinig geld :9~

Alleen jammer dat ie 25kw moet zijn voor mij '(

Tevens kickje, voor zo'n prijs moet het toch lukken! ;)
 
2 Grandia:

Ga jij maar snel je motorrijbewijs halen! Kom je langs (hopelijk staat ie dan niet meer te koop), maak ik een digitale foto van je, een kopie van jouw rijbewijs en krijg ik de sleutels van de auto waarmee je bent gekomen als onderpand... ;)
 
Laatst bewerkt:
2 Grandia:

Ga jij maar snel je motorrijbewijs halen! Kom je langs (hopelijk staat ie dan niet meer te koop), maak ik een digitale foto van je, een kopie van jouw rijbewijs en krijg ik de sluetels van de auto waarmee je bent gekomen als onderpand... ;)
_O- auto _O-

sleutels van mijn fiets kun je wel hebben, zit wèl een M-F sticker op
 
Naast een auto, een motor en een garagebox heb ik ook nog een schuur met daarin twee hele mooie fietsen...

Dus nee, geen interesse :9
 
Een goedenmorgen-voor-maar-negen-en-twintig-honderd-vijftig-euro-kickje... :]
 
Laatst bewerkt:
Na 4 uurtjes sturen op zo'n superrrsunday, ga je toch heeeeel hard twijfelen over de verkoop van deze fijne fiets... :?
 
Eehh....een oude bekende! Ben al bij je wezen rijden! Vreemd dat ie nog niet weg is, was (is) echt een nette fiets. Helaas niet voor mij, ben uiteindelijk toch voor een 1200 Bandit gegaan 8-) 8-) succes met de verkoop :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan