TKA en TKG verder uitsplitsen? Nu met poll

Sales ordenen in categoriën? Goed idee?

  • Ja, ik houd er wel van als ik gericht kan speuren

    Stemmen: 15 60,0%
  • Ja, ik koop nooit iets maar dan heeft de crew wat te doen

    Stemmen: 1 4,0%
  • Ja, ik moest klikken toen ik deze poll zag

    Stemmen: 1 4,0%
  • Nee, ik ben een chaoot.

    Stemmen: 8 32,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Wat ik wel een optie vind: Iemand die daar een topic heeft krijgt de mogelijkheid om zijn eigen topic te sluiten.

Waarom: Zo voorkom je omhoog kicken van oude topics of waar het artikel al verkocht is , natuurlijk kan je de reportknop gebruiken maar het blijkt dat veel mensen niet het bestaan ervan weten.
 
Wat ik wel een optie vind: Iemand die daar een topic heeft krijgt de mogelijkheid om zijn eigen topic te sluiten.

Waarom: Zo voorkom je omhoog kicken van oude topics of waar het artikel al verkocht is , natuurlijk kan je de reportknop gebruiken maar het blijkt dat veel mensen niet het bestaan ervan weten.
Als ze de report knop niet weten te vinden, denk je dat ze de sluiten knop wel weten te vinden?
 
Laatst bewerkt:
hellracer_89, ik weet het mooi gemaakt: als je € 100,= op mijn privé rekening stort maak ik het in orde.

O-)

:D

als ik het had dan kreeg je het meteen... ;) Ik weet heel goed hoeveel werk er in gaat zitten.

@ The Beerhunter, reageer dan niet ofzo? Ik heb dit topic geopend om het serieus onder de aandacht te brengen, niet omdat ik me verveelde ofzo :P

Iig, mocht de crew zover zijn dat ze kunnen melden wat ze er van vinden, is het misschien handig om een sticky poll topic in TKA TKG te openen, dan word de doelgroep ook meteen bereikt ;)
 
:^
Bel ons niet, wij bellen u *D


mits we het nummer nog kunnen vinden, niet afgesloten zijn, wegens eindelijk zomer op het strand liggen of 100 en 1 andere onbelangrijke reden die we kunnen verzinnen om het niet te doen.
 
een beetje uitsplitsen vind ik wel een strak plan..






euhh baksteen... ik probeer je toe te voegen op msn maar je weigerd.. hoe moet ik nu chatten met je?

ach ik doe het dan wel weer hier O-)







:+
 
ziet er mooi opgedeeld uit :Y

nu alleen nog ff afwachten tot allen topics gefilterd en verplaatst zijn :+

goed werk van die modjes :P
 
Ik heb geen verstand van softe warre enzo, maar ik vroeg mij af of je topics bij langer als 3/4 dagen geen reactie niet autom. kunnen sluiten?
iemand die het te koop heeft, vraagt, of wat dan ook, zal dan wel eens moeten schoppen. En dat lijkt mij geen probleem als je iets wilt toch ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen verstand van softe warre enzo, maar ik vroeg mij af of je topics bij langer als 3/4 dagen geen reactie niet autom. kunnen sluiten?
iemand die het te koop heeft, vraagt, of wat dan ook, zal dan wel eens moeten schoppen. En dat lijkt mij geen probleem als je iets wilt toch ?

Das wel heel snel hoor. Ik heb een poos een motor te koop gehad, kickje eens in de week.

Maar mensen moeten zich gewoon aanleren topics te laten sluiten als ze ervanaf zijn...
 
Laatst bewerkt:
Als er in een verkooptopic over 5 werkdagen geen reactie word geplaatst dan is het niet intressant of de verkoper is lui. En als je niet de tijd hebt om het bij te houden of te kicken, dan moet je het niet te koop zetten.
Het blijft een feit dat er te weinig melding word gemaakt dat een topic dicht kan, dan lijkt mij dit een prima oplossing.
Ik moet overigens wel zeggen dat ik nu met veel meer plezier de verkooptopics door loop. De verandering is echt top zo. :)
 
Als er in een verkooptopic over 5 werkdagen geen reactie word geplaatst dan is het niet intressant of de verkoper is lui. En als je niet de tijd hebt om het bij te houden of te kicken, dan moet je het niet te koop zetten.
Het blijft een feit dat er te weinig melding word gemaakt dat een topic dicht kan, dan lijkt mij dit een prima oplossing.
Ik moet overigens wel zeggen dat ik nu met veel meer plezier de verkooptopics door loop. De verandering is echt top zo. :)

Sommige mensen zitten net eens per week op MF, niet iedereen heeft geen leven ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan