TL1000 rijders - 3

TL Meeting 2005 bij de Mac in Veenendaal

  • Zondag 20 Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 3 April

    Stemmen: 3 21,4%
  • Zondag 17 April

    Stemmen: 10 71,4%
  • Zondag 1 Mei

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zondag 6 Maart

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
even zitten rotzooien met het contactslot en de bekabeling....nog geen stekkers losgehad verder aangezien er zo nix binnen handbereik zit zonder demontage van eea.... en dus ook nog geen klap verder....even mijn prioriteit moeten stellen: gisteravond al wel het zijspan in- en opgepakt en die staat in ieder geval klaar voor de rit naar Luxemburg morgenochtend, pak van m'n hart..vanavond dus alleen nog maar m'n tanktassie volgooien en de gps monteren :)

Ik probeer zondag/maandag wel weer wat en anders gaat-ie met melding C42 door naar de motorboer, hij is toch toe aan een beurt dus dat kan dan meteen mee... :( ....in ieder geval al mooi dat ik aan kan geven waar het zit, scheelt weer wp-uren....
 
Mensen,

een paar post eerder heb ik al gezegd dat ik ging kijken voor een TLS alleen dat ik mijn eigen eerst moest verkopen.

De verkoop had afgelopen weekend plaats gevonden en ik kon dus vandaag gaan kijken voor een zwarte TLS uit '97 met 23.500 op teller.
Ik was direct al verkocht toen de motor aansloeg want wat brengen open acra's een prachtige symfonie te gehoor :}

Na uitgebreide testrit en controle deze motor gekocht en nu ben ik erg blij :] 8-)

Onderstaande foto is mijn motor dus alleen de schade is al weg geschuurd en gelakt. Als iemand nog goedkoop een topkuip weet, meel me dan even :z

full


Wat ik nog aan deze fiets wil doen :?

- Belly pan
- Zwart kuipruitje
- Topkuip fixxen
- Stalen remleidingen
- Hugger
- PC en K&N

Ik kreeg van de vorige eigenaar er zelfs een alarm schijfremslot bij O-)
Uiteraard met alle papieren, originele pijpen, stuurdemper, olie, originele kentekenplaat bevestiging en de duo zit ;)

Nou jullie zullen mij hier zeker vaker gaan vinden voor vragen.
Mocht iemand dus iets van bovenstaande boodschappen lijst hebben liggen dan hou ik mij aanbevolen :X :z

Groeten,

Robert :9
 
ik kan goedkope bridgestone banden leveren

BT 014 ----190---- achter---- voor
------------------173.28 ----121.44

-----------180 ---164.78

BT 020 ----180 ---157.79 ---116.35

160 --------------150.06

montage met los wiel 10.00
afvoeren oude band 3.00

alle prijzen inclusief ! btw

andere maten op aanvraag
let op !!
alleen bridgestone

ik woon langs de a4 in roelofarendveen
dus als je intresse hebt hoor ik het wel
-
---------------------------------------------------------------------------------


Volgens mijn is deze goedkoper www.debandenman .nl
en deze heeft ook andere merken :p
 
RML, gefeliciteerd!
Je gaat dus echt mijn spoor achtervolgen. Je volgende fiets wordt dus zo'n karakterloze Gixxer. :9
Pas wel op met die carbon dempers, die kunnen wel eens gaan scheuren in de loop der tijd. Het geluid zal wel erg vervelend zijn met Akra's! 8-)
 
ik kan goedkope bridgestone banden leveren

BT 014 ----190---- achter---- voor
------------------173.28 ----121.44

-----------180 ---164.78

BT 020 ----180 ---157.79 ---116.35

160 --------------150.06

montage met los wiel 10.00
afvoeren oude band 3.00

alle prijzen inclusief ! btw

andere maten op aanvraag
let op !!
alleen bridgestone

ik woon langs de a4 in roelofarendveen
dus als je intresse hebt hoor ik het wel
-
---------------------------------------------------------------------------------


Volgens mijn is deze goedkoper www.debandenman .nl
en deze heeft ook andere merken :p

volgens mij niet hij vraagt voor bt 014 in 190 173,-
 
Ik weet niet of het al bekent is? Maar er staat een mooi stuk over de TL in de perfomance bikes, misschien interessant?
Kost wel wat (9.20 euro) maar dan heb je ook wat.
GRTN
 
Ik weet niet of het al bekent is? Maar er staat een mooi stuk over de TL in de perfomance bikes, misschien interessant?
Kost wel wat (9.20 euro) maar dan heb je ook wat.
GRTN


Iemand die 9.20 over heeft ff in scannen en posten.
:P
Greetz Vasily
 
Ik weet niet of het al bekent is? Maar er staat een mooi stuk over de TL in de perfomance bikes, misschien interessant?
Kost wel wat (9.20 euro) maar dan heb je ook wat.
GRTN
Toen hij in '97 op de markt kwam hebben zij maanden aan deze fiets besteed ( TL-S ).
Eerst uiteraard de negatieve pers over tankslappers en aanverwante. Later zijn ze echt maanden bezig geweest om de TL-S te tunnen. Alle soorten dempers, voorveren, banden druk, instelingen noem maar op om hem te verbeteren qua rei gedrag, wat kennelijk goed lukte.

Als iemand dat heeft, hou ik mezelf aanbevolen, aangezien ik het met mijn verhuizing jaren geleden ben kwijtgeraakt :(
 
eventjes wat van me af schrijven;
Ben vandaag vreemd geweest heb een test rit gemaakt met een BMW 1200ST en RT..{110PK/120NM)
De St ging nog wel lekker pittig ding en snijd door alle bochten heen als een warm mes etc etc. De RT was een super korky oude lullen bak je zit helemaal recht op en je heb een kuip om je heen als een olie tanker. Wel leuk speelgoed zo'n elektrisch raampje. Heb me zelf flink voor paal gezet want in een krap bochtje werd het mij eventjes teveel zo'n slag schip dus daar ging Bear bijna en niet 1 of 2 keer maar..... :( :( |( Geen schaden kon hem nog net houden.
Daarna op de TL weer naar huis wel weer eventjes wenen na zo'n heerlijke ST ;(

Je had die koppen moeten zien al die oude lullen...wauw wat een power wat een koppel. Komt het snot aapie uuuuh ik vindt hem wat lui. Ja waar rij je op dan...TL1000R 140PK 110NM atlijd naar boven afronden Heel de groep :X
full
 
Laatst bewerkt:
he jongens,

kan iemand mij wat tips geven over wat ik moet doen met een slippende koppeling?
Waarschijnlijk is het veroorzaakt door overmatige wheeeeelies (powercommander...)
Misschien kan iemand me aan een (kopie) instructie/handleiding helpen om de koppeling te checken..
 
he jongens,

kan iemand mij wat tips geven over wat ik moet doen met een slippende koppeling?
Waarschijnlijk is het veroorzaakt door overmatige wheeeeelies (powercommander...)
Misschien kan iemand me aan een (kopie) instructie/handleiding helpen om de koppeling te checken..

Zie post boven jou!!!! Slotjuhhh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan